حماسه آفرینی مردم ولایتمدار شهرستان کهنوج در راهپیمایی باشکوه و تماشایی 22 بهمن
کد خبر: ۹۱۱۱۴۰۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،مردم متدین و ولایتمدار شهرستان کهنوج همزمان با سایر شهرهای استان و نقاط ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کردند.
خیابان‌های منتهی به مسجد مصلی شهرستان کهنوج مملو از جمعیتی بود که با بصیرت و هوشیاری، با مشت‌های گره‌کرده و شوری ولایی، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند تا یک بار دیگر برگی زرین را در دفتر حماسه حضور و فخر و افتخار خود بیفزایند.
مردم کهنوج از کوچک و بزرگ و پیر و جوان همه و همه یک ‌بار دیگر آمدند تا بگویند ما آماده‌ایم تا با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کنیم، امروز آمده‌ایم تا به دشمنان بگوییم شما نمی‌توانید در برابر ملت ایران بایستید و مردم همواره قدردان انقلابشان هستند.
شایان ذکر است که راهپیمایی مردم ولایتمدار و انقلابی کهنوج با قرائت میثاق نامه و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی در مسجد مصلی این شهر دنبال شد، راهپیمایی که در بارندگی و سرما با شور و گرمای خاصی برگزار شد تا دشمنان بدانند مردم ما از سرما و گرما عاجز نیستند و وقتی پای ارزش‌های انقلاب در میان است جان می‌دهند.

ارسال نظرات