فرمانده ناحیه مقاومت فارسان از اعزام 280 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۱۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمید یزدانی به خبرنگار ما، گفت: صبح روز سه شنبه مورخ 23/بهمن ماه، 280 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه، پایه های اول و سوم با 6دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

 فرمانده سپاه ناحیه فارسان  افزود: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور کار مشترکی است که توسط سپاه و آموزش و پروش صورت می گیرد و هدف از این اعزام ها این است که دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی با شهدا و آرمان های شهدا بیشتر آشنا شوند و روحیه جهاد و ایثار را در خود تقویت نمایند.

وی ادامه داد: در این اردوهای راهیان نور، با اجرای برنامه های متنوع بصیرتی، فرهنگی و تربیتی، نوجوانان بیش از پیش با احکام و ارزش های دینی و اخلاقی آشنا می شوند و رفتار‌های عبادی، اخلاقی و معنوی در وجود آنها نهادینه می شود.

یزدانی از همراهی راویان دفاع مقدس و روحانیان با کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت:  خوشبختانه امسال شاهد استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان برای اردوهای راهیان نور بوده ایم که این امر موجب می‌شود تا دانش‌آموزان از وضعیت آن زمان از تاریخ کشورمان آگاهی کسب کنند و این نقش بسیار موثری در ادامه زندگی‌شان دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از خطرات ناشی از رانندگی در شب، اردوهای راهیان نور به گونه ای برنامه ریزی شده، که اتوبوس ها فقط در طول روز حرکت کنند، تا از بروز حادثه پیشگیری شود و به علاوه یگان تامین و آمبولانس نیز جهت امنیت و مراقبت این دانش آموزان در تمام طول سفر آنها را همراهی می کند.

 

ارسال نظرات