با حضور دکتر قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد :

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی81 پروژه و واحد تولیدی در استان خوزستان

مراسم بهره برداری 81 پروژه و واحد تولیدی با حضور مسوولان کشوری و استانی به صورت نمادین در شهرک صنعتی بهبهان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۲۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا، همزمان با دهه مبارک فجر، 81 پروژه عمرانی و واحد تولیدی در نواحی و شهرک های صنعتی خوزستان روز گذشته با حضور دکترقبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

دکتر قبادیان در این مراسم و در جمع تولید کنندگان و مسئولین این استان، با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای توسعه اقتصادی کشور گفت: همانگونه که در دوران جنگ تحمیلی لازم بود همه برای دفاع از کشور مشارکت کنند، اکنون نیز خط مقدم جبهه، تولید و ایجاد اشتغال است و همه باید تمامی تلاش خود را برای رشد وتوسعه کشوربه کار گیریم.

وی در ادامه با تاکید بر این که در ایران منابع خدادادی زیادی وجود دارد اظهار داشت: سرمایه اصلی کشور ما امروز جوانان هستند نه نفت و گاز و اگر تولید را توسعه دهیم دیگر نیاز به درآمد نفت نخواهیم داشت.

فولاد مارون بهبهان، ایستافوم سازان بهبهان، تیرچه زیگزاک، شیره خرما و قند داردان و طرح توسعه ی خرمای داردان از جمله واحد های افتتاح شده در این رویداد هستند که این واحدها پس از بهره برداری در زمینه صنایع فلزی، غذایی، شیمیایی ،نفت وگاز،سلولزی وپلاستیکی و کانی های غیرفلزی فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار