سردار فضلی:

اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از جنگ اقتصادی دشمن است

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) سپاه پاسداران برای اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه برون‌رفت از جنگ اقتصادی دشمن تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۴۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار علی فضلی ظهر امروز در نخستین سالگرد تشییع ۶ شهید گمنام در شهرستان تایباد، با بیان توطئه‌های دشمنان قسم خورده علیه نظام اظهار داشت: مرزنشینان که امروز توفیق دفاع از مرز‌های اعتقادی و فیزیکی را دارند، سرمایه‌های کشور هستند. برادران اهل‌سنت و تشیع کنار هم با وحدت کلمه و وحدت عمل زندگی می‌کنند و همین امر رویا‌های دشمنان را باطل کرده است.  با توانی که جمهوری اسلامی دارد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) سپاه پاسداران با بیان خاطراتی از عملیات والفجر هشت تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد از رزمندگان اسلام در عملیات والفجر هشت بسیجیان دریا دل ایران بودند که همینه دشمن را شکستند و امروز نیز این قدرت جوانان ما ده‌ها برابر و سبب برهم ریختن هیمنه دشمنان شده است.

سردار فضلی در رابطه با حضور پرشور مردم سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: در روز گذشته برف و باران و سرما، هیچ تاثیری بر اراده مردم برای حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران نداشت. مردم هوشیار، بصیر و همیشه در صحنه ایران پشت سر رهبری نظام و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سبب یاس و ناامیدی و سرخوردگی دشمنان و به ویژه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و تنها راه برون رفت از این جنگ تکیه بر جوانان، مردم، توان داخلی و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی است، تاکید کرد: مردم ایران با حضور گسترده خود در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، آرزو‌های دشمنان را به یاس تبدیل کردند و باید قدردان این ملت هوشیار و بیدار باشیم.

‌فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) برگزاری یادواره شهداء را مهم برشمرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای گمنام در شهرستان ولایت‌مدار تایباد یک موهبت الهی است تا اینکه شهدا و راه و خط شهادت چراغ راه زندگی ما باشد تا جهت را گم نکنیم و در دنیا و آخرت سعاتمند شویم.

سردار فضلی امنیت ایران را مرهون و مدیون خون شهدا برشمرد و افزود: اگر امروز شهدا در بین ما نیستند و ایران اسلامی در جزیره امنی در جهان کنونی قرار دارد و مردم ما در امنیت کامل هستند این به برکت خون شهدا است. خون‌بهای شهیدان ما پیشرفت‌های کنونی ایران در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است که باید قدردان خون شهدا و خانواده معظم آن‌ها باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها