خبرگزاری بسیج: نمایشگاه «اتحاد ملی در سایه سار اسلام» به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی توسط جمعی از فعالان همبستگی ملی با شعار «اتحاد زیر چتر اسلام» برپا شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۵۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این نمایشگاه که با حضور نمایندگان اقوام مختلف ایران اسلامی اعم از آذری، فارس، ترکمن، لر، بلوچ، عرب، کرد، خراسانی، گیلکی و مازندرانی برپا شده بود ‌کوشید با بهره‌گیری از سخنان مشاهیر ملی همچون ستارخان، شهریار و رئیس‌علی دلواری بر مؤلفه‌‌های همبستگی و امنیت ملی تاکید کند.

علاوه بر این هنرمندانی از اقوام مختلف کشور با حضور در غرفه این نمایشگاه به همخوانی سرودهای فولکلوریک با ادبیات محلی با مضمون عشق به وطن و همبستگی ملی پرداختند که مورد استقبال عموم شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قرار گرفت.

در نمایشگاه اتحاد ملی برنامه های جالب توجهی مانند حضور نمادین شخصیت های ملی مانند ستارخان و رئیس علی دلواری، چالش بوسه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نمایشگاه پوستر با مضمون همبستگی ملی اجرا شد.

گفتنی است غرفه نمایشگاهی «اتحاد ملی در سایه سار اسلام» به رغم شرایط نامساعد جوی مورد استقبال عموم مردم مسلمان و میهمن‌دوست حاضر در مسیر راهپیمایی قرار گرفت.

 

 

 

ارسال نظرات