امام جمعه شهرستان رشتخوار با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۵۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری، امام جمعه شهرستان رشتخوار با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خدای متعال را شاکریم که توفیق عنایت فرمودند: تا در راستای برنامه‌های دهه مبارک فجر فاطمی انقلاب اسلامی و ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام و رسول مهربانی ها، حضرت فاطمه زهرا (س)، شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ، تاریخی توسط مردم غیور، قدرشناس، بابصیرت و سربلند شهرستان رشتخوار باشیم.

مردم به درستی و بجا زمان شناسی خود را نشان دادند و با اتحاد و همدلی مثال زدنی دگربار با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) شهیدان امام و رهبر عظیم الشان (مدظله العالی) تجدید میثاق نمودند. با تمام وجود از حضور ماندگار و حماسی همه اقشار مردم و کلیه شهروندان نجیب و ولایتمدار در سراسر شهرستان کمال تشکر و قدردانی را داریم و در مقابل بزرگی مردم عزیزمان سر تعظیم فرود می‌آوریم و خدمت به آن‌ها را افتخار و نعمتی بزرگ می‌دانیم.

همچنین لازم است از زحمات و تلاش‌های نیرو‌های امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی، بسیجیان دلاور، کمیته‌های برنامه ریزی دهه مبارک فجر و کلیه عوامل اجرایی تشکر نماییم. سلامتی، توفیق و سربلندی همه عزیزان را از درگاه خداوند مسئلت می‌نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها