مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد:

یکی از مهم‌ترین جهادها در راه خدا جهاد حفاظتی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گناباد یکی از مباحث مهم جهاد در راه خدا را جهاد حفاظتی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۶۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجه الاسلام موسوی  به مناسبت ۲۰ بهمن ماه سالروز حفاظت اطلاعات سپاه در جمع بسیجیان و پایوران ناحیه مقاومت سپاه بجستان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهلمین فجر انقلاب اسلامی  در آغاز بیاناتش به ذکر خاطرات خود در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و حضور در عملیات کربلای ۸ اشاره نمودند و در مورد کار‌های حفاظتی من جمله ساقط کردن ۷۰ فروند هواپیمای دشمن پرداخت.

وی در ادامه به نقش و جایگاه قرآن کریم در مورد اهمیت و جایگاه حفاظت اطلاعات در نظام اجتماعی پرداخت و افزود: در ۲ مورد به نقش و جایگاه حفاظت در قرآن اشاره شده که اولین مورد فرشتگان الهی ماموریت ثبت و ضبط اعمال اشرف مخلوقات را بر عهده دارند و در جایی دیگر می‌گوید شما هیچ حرفی را نمی‌زنید مگر اینکه فرشتگان ما آن حرف را ضبط و ثبت کنند.

وی علاوه بر اهمیت این موضوع در قرآن  به ذکر روایات و احادیثی در این رابطه من جمله داستان اصحاب کهف و داستان حضرت یوسف(ع) و مواردی دیگر به نقش و جایگاه حفاظت اطلاعات پرداخت.

حجه الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: یکی از مباحث مهم جهاد در راه خدا جهاد حفاظتی است.
 
وی در ادامه به موضوع جهاد پرداخت و روایت پیغمبر(ص) در مورد سفارشات در مورد جهاد اشاره نمود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گناباد افزود:  برای رسیدن به هدف باید تقوای سیاسی داشته باشیم سه علامت در هر فردی باشد منافق است؛ وقتی حرف می‌زند و دروغ می‌گوید، کسی که وعده می‌دهد، ولی عمل نمی‌کندو فردی را امانت دار خود قرار می‌دهد، ولی در امانت خیانت می‌کند.

هادی سیاسی استان در مورد توان دفاعی کشور افزود: در مسائل موشکی همه راه‌ها را رفتیم ولی متاسفانه با عدم رعایت نکات حفاظتی و امنیتی دچار مشکلاتی از ناحیه دشمن شدیم.

موسوی در ادامه سخنان خود در مورد شفاف سازی و تخلیه اطلاعاتی و حفاظتی در ماجرای FATF اشاره نمود و افزود: چطور می‌شود تمامی مسائل امنیتی و پولی و بانکی خودمان را در اختیار دشمنان قرار دهیم.

وی به نقش یاران با وفای ابا عبدالله(ع) به خصوص نامه رسان حضرت(ع)؛  قیس ابن مسهر که مسئولیت فرستادن نامه‌ها را به مردم کوفه داشته پرداخت و افزود: با توجه به دستگیری قیس ابن مسهر توسط نیرو‌های دشمن تمامی نامه‌های ابا عبدالله(ع) را به خاطر لو نرفتن نامه‌ها و مسائل حفاظتی به صورت کامل بلعید تا مبادا اطلاعات نوشته شده ابا عبدالله(ع) لو برود و به دست دشمنان بیفتد.

وی در پایان سخنانش به اقتدار حاکم بر جامعه اشاره نمود و افزود: امنیت حاکم بر جامعه مدیون خون شهدا و امام (ره) است و باید قدردان این راه و مسیر باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار