در گرامیداشت ایام الله دهه فجر،

برگزاری مسابقه تیراندازی با سلاح کلاشینکف در سالن شبیه ساز گروه ۱۰ محرم شاهرود+ تصاویر

مسابقه تیراندازی با سلاح کلاشینکف فاصله ۱۰۰ متر در سالن شبیه سازی گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود با حضور بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۸۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی مسابقه تیراندازی سلاح کلاشینکف فاصله ۱۰۰ متری در سالن شبیه ساز گروه هوایی ۱۰ محرم شاهرود به یاد شهدای مدافع حرم برگزار شد.
در این مسابقات که با حضور پرشور بسیجیان از اقشار مختلف برگزار شد در پایان حسن قربانی با امتیاز ۹۷ از پایگاه فجر، علی خسروی با امتیاز ۹۲ از پایگاه مقداد، علی نوروزی با امتیاز ۹۲ پایگاه امام جواد (ع) , علیرضا اکبری با امتیاز ۸۷ از پایگاه علی بن حسین (ع)، حسن کرامتی با امتیاز ۸۷ از پایگاه امام حسین (ع)، علی اکبر نظری با امتیاز ۸۴ از گردان فاتحین، محمدنعیم آبادی با امتیاز ۷۹ از پایگاه قدس و حسین آقایی با امتیاز ۷۱ از حوزه الغدیر بسیج کارگری حائز رتبه برتر شدند که به رسم یادبود هدایایی به آنان اهدا شد.
این مسابقات به همت پایگاه بسیج شهدای شاهکوه حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و همکاری فرمانده گروه هوایی ۱۰ محرم، مدیر تربیت بدنی سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده حوزه بسیج کارگری غدیر، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات امام علی (ع) و فرماندهان پایگاه شهید همت و پایگاه شهید محمدرضا عباسی بسیج کارگری غدیر شاهرود اجرا گردید.
لازم به ذکر است تیراندازان منتخب بعنوان تیم مسابقات بسیج شهرستان شاهرود جهت مسابقات استانی بسیج اعزام میگردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار