خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم مطرح کرد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: به صورت روزانه حدود 20 تن مرغ در استان به قیمت تنظیم بازار توزیع می‌شود و این کار در نقاط مختلف قم از طریق تعاونی‌ها صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۹۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، محمد رضا طلایی عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به توزیع گوشت در استان قم اظهار کرد: حدود هزار تن گوشت گرم و منجمد گوساله و گوسفند توزیع شده است.

وی ادامه داد: دولت اجازه واردات گوشت به کشور به میزان نامحدود را به واردکنندگان با ارز نیمایی داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: روزانه ۱۰۰ تن مرغ توسط تولیدکنندگان به بازار استان وارد، ولی بخشی از این مرغ در استان‌های دیگر توزیع می‌شود، با این وجود هنوز شاهد قیمت دو نرخی مرغ در قم هستیم، از انتقال مرغ با رقم کمتر از قیمت بازار استقبال می‌کنیم تا شاهد تعدیل قیمت مرغ در استان باشیم.

طلایی با اشاره به وضعیت توزیع مرغ در استان قم اظهار کرد: به صورت روزانه حدود ۲۰ تن مرغ در استان به قیمت تنظیم بازار توزیع می‌شود، این کار در نقاط مختلف قم از طریق تعاونی‌ها صورت می‌گیرد، البته شاهد صف‌های طولانی مردم هم هستیم.

وی ادامه داد: به دلیل وجود اختلاف قیمت زیاد بین قیمت آزاد مرغ و قیمت تنظیم بازار آن در قم، افزایش سهمیه مرغ تنظیم بازار هم موجب برچیده شدن صف‌های طولانی نمی‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۱۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۶۰ تن گوشت منجمد گوساله در انبار‌های استان وجود دارد و کار توزیع این گوشت به مناسبت پایان سال از روز ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها