خبرهای داغ:
پایگاه و حوزه رزمی گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۱۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) پایگاه و حوزه رزمی گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) افتتاح شد.سروان پاسدار عماد بهمرامی مسئول معاونت بسیج لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در این برنامه به اهمیت تشکیل پایگاه‌های بسیج اشاره و اظهار داشت: افتتاح این پایگاه گامی موثر در افزایش توان رزمی رزمندگان و بسیجیان این گردان محسوب می‌شود و در نظر داریم با اجرای برنامه های متنوع بصیرت و توان دفاعی نیروها را افزایش دهیم.

سروان پاسدار روح اله عشوری فرمانده گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) نیز با اشاره به تاکید فرمانده کل قوا مبنی بر بصیرت افزایی در میان بسیجیان اشاره و تصریح کرد: آشنایی نسل جوان امروزی با حقایق انقلاب اسلامی و ابهام زدایی در تفکرات این نسل از جامعه موضوع بسیار مهمی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: افتتاح طرح فتح در راستای افزایش آمادگی جسمانی و دفاع تخصصی نیروها و برگزاری کلاس های آشنایی با سلاح های منحنی زن از دیگر برنامه های این گردان در راستای افزایش توان رزمی نیروها محسوب می‌شود.

اکبر پاکزاد از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در این برنامه اظهار داشت: بسیج در کنار سپاه نقش بسزایی در پیروزی‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و ایجاد پایگاه‌های بسیج در ایجاد انگیزه در جذب نیروها و افراد متخصص موثر است.

همچنین در ادامه این برنامه جلسه پرسش و پاسخی میان نیروهای بسیجی و فرماندهان حاضر در جلسه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها