خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، با حضور بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه و آماده گردان عملیاتی امام رضا (ع) شهرستان هندیجان ، تمرینات ویژه تاکتیکی به همراه برنامه های پیاده روی شبانه و زیارت عاشورا وجلسه توجیهی و بصیرتی در حسینه علی ابن ابیطالب (ع) و یادمان شهدای گمنام هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۴۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، برنامه تاکتیکی بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان با استقبال و شور و اشتیاق انقلابی و جهادی به مناسبت دهه مبارک فجر باکیفیت خوبی در هوای بارانی تا شهدای گمنام برگزار شد‌.

بسیجی رزمنده پیشکسوت گردان بهمن قنواتی در جمع بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا به پیروزی رسید که امام راحل با روشنگری و هدایت های خود مردم را از جنایات رژیم پهلوی آگاه نمود.

قنواتی افزود: دشمنان اسلام از حضور با اقتدار شما بسیجیان در هراس هستند و شما بسیجیان موجب عزت و افتخار ایران اسلامی هستید و بسیجیان گردان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در هر شرایطی آمادگی کامل را دارند.

وی بابیان حضور باشکوه بسیجیان در تمرینات تاکتیکی گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان گفت: شرکت در تمرینات تاکتیکی و فراخوانی های بسیج موجب آمادگی و توانایی بیشتر بسیجیان برای هر گونه مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام هستند ‌که از حضور بسیجیان در این شرایط جوی آب و هوا تقدیر و تشکر می شود‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها