خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت شهیداستواریکم منوچهر نظری درهندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، فرمانده هان و پرسنل ناحیه سپاه و ناوگروه رزمی سید الشهداء (ع) نیروی دریایی سپاه (امامیه ) و جمعی از بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و گردان ها در مراسم یادبودوگرامیداشت شهید استواریکم منوچهر نظری از پرسنل جان برکف انتظامی در مسجد جامع هندیجان شرکت نمودند و به خانواده معظم شهید و همکارانش تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۴۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

سرگرد پاسدار بهرام شنبدی مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه سپاه هندیجان درمراسم یاد بودشهیداظهار کرد: نام و یاد شهدای انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس ، مدافع حرم آل الله و حافظان امنیت هیچ گاه فراموش نخواهند شدو استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی با برکت خون های مطهر شهدا محقق شد و وجود شهدا همراه با خیر وبرکت است.

وی افزود : شهید استواریکم منوچهر نظری در اوج جوانی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در راه حفظ امنیت و آسایش مردم هندیجان با تقدیم جان خود به شایستگی دفاع نمود که به بالاترین درجه افتخار شهادت نائل گردید.

وی بابیان ادامه راه شهدا و انتقال به نسل های جوان گفت: بهترین راه سعادت همان ادامه راه وروش رفتاری و اهداف مقدس شهدا است که بایستی با بهترین روش فرهنگی به نسل های کنونی جوان و نسل های آینده منتقل نمود و گرامی میداریم یاد و خاطره تمام شهدای اسلام که با شهادت خود به ایران اسلامی عزت بخشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها