خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: عشق و علاقه مردم به دین و آموزه‌های دینی انقلاب ما را ۴۰ ساله کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۷۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در دیدار با طلاب حوزه علمیه رضویه لامرد گفت: ما سربازان این خاندان عصمت و طهارت هستیم و آمده ایم عهد و پیمان بسته ایم که مبلغ و مروج این خاندان باشیم و بر این عهد و پیمان بمانیم، اگر در زندگی ما معجون و ترکیبی از زیبایی های حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) باشد قطعأ با مشکلی مواجهه نخواهیم شدو بیاییم از زندگی علی و فاطمه در جهات مختلف سیاسی، عبادی، تربیت فرزند و همسرداری الگو بگیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس بیان داشت: ما باید یک طلبه واقعی باشیم رفتار و عملکرد گویای همه چیز می باشد و در این مسیر احسن تقویم که داریم درس می خوانیم در مسیر انبیاء عظام قرار داریم و هدف بعثت انبیاء تربیت بشریت بود و ما در ادامه راه ائمه معصومین و مراجع و کسانی که برای تحقق اسلام ناب و حاکمیت تفکر دینی شکنجه ها دیدند قرار داریم.

وی در ادامه افزودند: امروز ما برای تربیت کردن متولی هستیم و در ادامه راه انبیاء کار خود را انجام می دهیم، ما مسئولیت داریم که خوب تربیت بشویم به معنای واقعی کلمه، به تزکیه و تهذیب نفس برسیم به کمال معرفت و هدایت و آمادگی برای داشتن ربوبی ساختن و تربیت مردم و هدایت مردم برایارتقاء ابعاد وجودی انسانها، نسل جوانی که امروز تشنه فراگیری معارف دین واهل بیت هستند.

ارشد نمایندگی ولی فیه در سپاه استان فارس بیان داشت: الان فضاهای مختلف و زهرآگین فکر و اندیشه نسل جوان را نشانه گرفته و اسیب زده و باید آمادگی دفاع برای هجمه های دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را داشته باشیم، ما باید شناسایی کنیم نیازهای جامعه امروزمان چیست؟ و محتواهای جامعه امروز راتوذیع کنیم.

حاجی زاده با توجه به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: چهل سال از انقلاب باشکوه اسلامی ایران گذشت و آنچه باعث رمز و راز و به حرکت درآوردن مردم شد عشق مردم به دین و آموزه های دینی و معرفتی و اخلاقی بود و اساسأ انقلاب اسلامی ما انقلابی سیاسی، عبادی ، اقتصادی و عقیدتی بود و انقلابی جامع و در جهات مختلف معرفی می گردد چون انقلاب اسلامی است و اسلام همه شعونات زندگی انسان را در بر می گیرد و ما باید این انقلاب اسلامی را بخوبی حفظ کنیم و آن را بدست صاحب اصلی آن بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها