خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دکتر صفر پور مدرس علوم سیاسی در جمع دانشجویان بسیجی علمی کاربردی فارس مطرح کرد:
دکتر صفر پور مدرس علوم سیاسی گفت: ایران نشان داده است هر جا که فرزندان روح اله و حضرت آقا بوده اند، چالش‌ها را تبدیل به فرصت کرده اند.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و به مناسبت دهه ی مبارک فجر جلسه ای جهت تبیین اعضای شورای خواهران و برادران بسیجی در خصوص ظهور انقلاب اسلامی و 40 سال رشد با حضور دکتر غلامرضا صفرپور استاد دانشگاه و مدرس علوم سیاسی برگزار شد.

صفر پور در این جلسه با اشاره به  نحوه به وجود آمدن انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن در 4دهه بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود، که ابهت 2 ابر قدرت شرق و غرب را شکست شاه و حکومت طاغوت در بعدهای سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی بعد از سال 42 بر اوضاع مسلط بود و در اوج تسلط بر این شاکله اصلی، که انقلاب بود به پیروزی رسید.

وی در ادامه افزود: آمریکا با ماهیت جمهوری مقدس اسلامی ایران مشکل دارد. انرژی هسته ای و... بهانه ای بیش نیست پس از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دستاوردهایی بدست آمد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب برخلاف حکومت های قبلی، کودتایی نبود و برخواسته از بطن جامعه و مردم بود در ادامه اضافه کرد:  کاپیتولاسیون از جمله مواردی بود که قبل از انقلاب بود و با پیروزی انقلاب از بین رفت. این برخلاف اظهار شاه مبنی بر وجود تمدن 2500 ساله و آریایی بود.

صفر پور هدف اصلی دشمنان از ایجاد فشار بر قشر مذهبی و ضعیف کردن جامعه، ایجاد نارضایتی در بدنه اصلی جامعه که مردم باشد دانست و تصریح کرد: هم دین هست و هم مردم سالاری، مردم نظام را از خود می دانند مثل حضور در ۹ دیماه و انتخابات و... تا کنون 36 انتخابات برگزار شده است و به طور تقریبی سالی یک انتخابات؛ نشان می دهد که این حکومت مبنی بر رای مردم به پیش می رود.

وی عنوان کرد: ایران رتبه های 3 تا 15 جهان را در اکثر موارد متعلق به خود کرده است ایران نشان داده است هر جا که فرزندان روح اله و حضرت آقا بوده اند، چالش ها را تبدیل به فرصت کرده اند. این همان ترس دشمنان از وجود انقلاب اسلامی ایران است.

صفر پور در پایان اظهار داشت: مواردی زیادی وجود دارد که نشان می دهد این انقلاب یک انقلاب مردمی است و برای حفظ آن خون ها پای درخت انقلاب رفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها