خبرهای داغ:
نماینده مردم فیروزآباد، قیر و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش بودجه مراکز فرهنگی و دینی، گفت: تقویت حوزه علمیه تقویت فرهنگ اسلام و قرآن در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۰۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، کوروش کرمپور، نماینده مردم فیروزآباد، قیر و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به کاهش بودجه های مراکز فرهنگی و دینی، اظهار داشت: بنده به شدت مخالف کاهش بودجه فرهنگی به ویژه حوزه علمیه  هستم، چرا که حوزه علمیه ضامن ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه فنداسیون اخلاقی و معنوی جامعه به تلاش حوزه علمیه برمی گردد، افزود: با توجه به اینکه درآمد اغلب مردم برابر با هزینه ها نیست، اما اصلی ترین مشکل و معضل جامعه اخلاق است.

نماینده مردم فیروزآباد، قیر و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نخستین وظیفه حوزه علمیه اخلاق و معنویت در جامعه است، عنوان کرد: اگر حوزه علمیه تقویت شود اخلاق و معنویت در جامعه نمو پیدا خواهد کرد.

 

ناهنجاری های اجتماعی نتیجه کم رنگ شدن معنویت است

کرمپور تصریح کرد: اگر امروز در جامعه مشکلاتی مانند ناهنجاری های اخلاقی، اعتیاد، ربا، طلاق، سرقت، و ... را مشاهده می کنیم به این دلیل است که اخلاق اسلامی و معنویت در جامعه کمرنگ شده است.

نماینده مردم فیروزآباد، قیر و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، ترویج اخلاق اسلامی و معنویت در جامعه را وظیفه حوزه علمیه دانست و بیان داشت: تقویت حوزه علمیه، تقویت فرهنگ قرآن، اسلام، شهادت و ایثار، اخلاق اسلامی، معنویت در خانواده و جامعه و کمک به انسان سازی است.

حوزه نیوز

ارسال نظرات