خبرهای داغ:
حضرت آیت الله علوی گرگانی:

حضور آگاهانه مردم در ۲۲ بهمن باعث خوشحالی رهبر انقلاب و مراجع تقلید شده است

حضرت آیت الله علوی گرگانی ضمن قدردانی و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن که با وجود همه مشکلات و گرانی به میدان آمده اند، گفتند: این حضور باعث خوشحالی و سرور رهبر انقلاب و مراجع تقلید شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۱۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج،حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات و معاونین پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، ضمن قدردانی و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن که با وجود همه مشکلات و گرانی به میدان آمده اند، گفتند: این حضور باعث خوشحالی و سرور رهبر انقلاب و مراجع تقلید شده است.

ایشان افزودند: این حضور با شکوه مردم با وجود گرانی و نبود اشتغال، بسیار با عظمت بود و مسئولین باید قدردان مردم متدین ایران اسلامی باشند و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

معظم له در ادامه با بیان اینکه هر مؤسسه ای به آثار و تولیدات آن شناخته می شود، گفتند: باید مؤسسات و مراکز علمی آنچه تولید می کنند اطلاع رسانی نمایند تا مردم بدانند مراکز علمی حوزه در تولید مبانی دینی و اسلامی نقش اساسی دارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه نقش دفتر تبلیغات اسلامی در نشر معارف دینی در جامعه علمی مؤثر بوده است، افزودند: امید است این دفتر بتواند در آینده نزدیک آثار فاخرتری از خود به یادگار بگذارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار