همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی و دهه فجر ، یک باب خانه محروم در قائم شهر افتتاح و به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۹۱۱۱۶۳۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر ، ابراهیم یعقوبی در افتتاح این خانه محروم گفت : همت و تلاش همه بسیجیان و نیروهای حزب الهی در جهت پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی که برگرفته از آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر این مرز و بوم است میباشد ، فلذا یکی از برنامه های سپاه و بسیج خدمات رسانی ، سازندگی و محرومیت زدایی از جامعه می باشد .
فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه گفت : به همت کمیته امداد ، مجمع خیرین و بسیج سازندگی شهرستان ، یک خانه ی محروم به وسعت 60 متر زیربنا و با هزینه ای بالغ بر 45 میلیون تومان در مدت یک سال در روستای شیخ گلی ساخته و به بهره برداری رسید .
یعقوبی در ادامه اذعان کرد : به میمنت چهل سالگی انقلاب اسلامی تعداد 30 باب منزل محروم در سال 97 در شهرستان کلنگ زنی شد که به فضل الهی بر آنیم در سال آینده و در مناسبت های ملی این تعداد منزل محروم افتتاح و به بهره برداری برسد .
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد : در سال 97 تعداد 6 گلزار شهدا در سطح شهرستان با کمک بنیاد شهید احداث و بهسازی 10 منزل محروم ( سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، حمام و ... ) در هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها