شامگاه امروز بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با پیکر آلاله برگشته از سفر 30 ساله، در مهدیه شهرستان چالوس برگزار و فردا پنجشنبه ۲۵ /۱۱ / ۹۷ساعت ۳۰ :۹ صبح از میدان معلم به سمت گلزار شهدای یوسف رضا تشییع و تدفین خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۴۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگذاری بسیج مازندران به نقل از مسؤل روابط عمومی سپاه چالوس ؛ ‍ دراین سرزمین لاله خیز وقدمگاه ۲۱هزار شهید گلگون کفن یعنی چالوس، شهیدی از تبار حسینیان تشییع خواهد شد.

پیکر پاک ومطهر شهید مسعودنداف گیلان نژاد ، پس از ۳۲ سال مفقودالاثری، سرانجام با تلاش گروه تفحص،پیداشده وهمزمان با بهار انقلاب،درچهلمین سال پیروزی حق بر باطل، به وطن وبه آغوش خانواده خود باز گشته وبه زودی بر روی دستان پرمهر ومحبت مردم وفادار،شهیدپرور و ولایتمدار چالوس تشییع خواهد شد.

درآستانه ۲۲بهمن، مجیدنداف گیلان نژاد برادر شهید مسعود، طی گفتگوئی ۻمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از گروه تفحص گفت: دردوران دفاع مقدس برادر بزرگترم ،من وبرادرکوچکترم مسعود، داماد وشوهر خواهرم وچند تن از بستگان وفامیل هایمان به تناوب به جبهه ها اعزام میشدیم وتازمانی که شهیدمسعود که کوچکتر از همه بود مدام آرزو میکرد که به جبهه اعزام شود.

تا این که برای سربازی رفت وبه جبهه اعزام شد وپس از ۱۹ ماه ونزدیک به پایان خدمتش درسال۶۷ وسالهای پایانی جنگ طی عملیاتی درمنطقه دهلران، به شهادت رسید.

اما پیکر پاکش پیدا نشدوبه دستمان نرسیده وبه عنوان مفقودالاثر شناخته شد. اما مرحوم مادرم تا زمانی که درقید حیات بود، امیدش را ازدست نداده بود.

بدون اطلاع ما وبه دور از چشمان کلیه اعضای خانواده، قرآن در بغل میگرفته ودر نیمه های شب، برای پیدا شدن وباز گشت فرزند دلبندش به ذکر قرآن ، دعا و ندبه می پرداخت و آنقدر گریه میکرد تا آنکه کاملا نابینا شده وعاقبت دق کرد ودرحالی که هنوز چشم انتظار بازگشت فرزندش بوده، از دنیا رفت و مارا از نعمت وجود خود محروم ساخت.

با فوت مادر، همه اعضای خانواده، مخصوصا مرحوم پدرمان که پیر و کهنسال شده بود، احساس تنهائی میکرد.تااینکه او هم از دوری پسر وبا ازدست دادن همسر با وفا وحسرت بازگشت پسر وفرزند دلبند خود دچار ناراحتی شده وپس از مدتی، متأسفانه پدرعزیزمان راهم ازدست دادیم وکاملا غم جانکاه بر زندگی ما سایه افکند.

اما با تلاش های زیاد گروه تفحص، طی روزهای اخیر به خانواده اطلاع داده شد که پیکرپاک برادر شهیدم مسعود پیدا شده.
مجیدنداف گیلان نژاد دراین لحظه که براثر ناراحتی های زیاد وغم چندین ساله به یاد پدرعزیز، مادر مهربان وبرادر شهید وگرانقدر خود مسعود افتاده و تحت تأثیر قرار گرفته بود.در حالی که قطرات اشک در چشمانش حلقه زده وبرگونه هایش می غلطیدند، با حزن واندوه گفت : اگرچه هم اکنون، پس از۳۲ سال دوباره غم، اندوه، غصه وداغ های دل خانواده مان تازه شده اما خاطرمان جمع شده و چشم ودلمان از حالت
انتظار تسکین یافته است.

شایان ذکر است شامگاه امروز بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با پیکر آلاله برگشته از سفر 30 ساله، در مهدیه شهرستان چالوس برگزار و فردا پنجشنبه ۲۵ /۱۱ / ۹۷ساعت ۳۰ :۹ صبح از میدان معلم به سمت گلزار شهدای یوسف رضا تشییع و تدفین خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها