خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبر داد:
حجت الاسلام رمضانی از رقابت 632 نفر در سیزدهمین دوره مسابقات قرانی مدهامتان در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۵۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به منظور ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به منظور جذب و ترغیب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان برای شرکت در فعالیت های قرآنی برگزار می شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با توجه به ثبت نام صورت گرفته در استان قزوین، 632 نفر در این مسابقات شرکت کرده و در رشته های مختلف به رقابت می پردازند که از این تعداد 266 نفر خانم و 366 نفر آقا هستند.
وی اضافه کرد: در رشته های قرات تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جز 30، اذان و نقاشی آیات به ترتیب 43، 51، 56، 9، 105 و 73 نفر آقا شرکت دارند.
حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: در بخش خانم ها هم در رشته های قرائت تحقیق 13 نفر، قرائت ترتیل 23 نفر، حفظ کل 14 نفر، حفظ جز 30 قرآن 167 نفر و نقاشی آیات 41 نفر شرکت دارند و به رقابت می پردازند.
وی اعلام کرد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در روزهای 25 و 26 بهمن ماه برگزار می شود که محل برگزاری این مسابقات برای آقایان مسجدالنبی و مسجد خاتم الانبیا (راه چمن) و خانم ها هم در مدرسه مدینة النبی خواهد بود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: ایجاد بستر مناسب برای کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال در کانون های مساجد، آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت های قرآنی، حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم، استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی برای تقویت فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد و شناسایی نوجوانان و جوانان علاقمند به فعالیت های قرآنی از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این مسابقات راه می یابند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها