یک کارشناس سیاسی گفت: پیام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ادامه راه مقاومت است،ملت به خوبی می داند که الگوی مقاومت جمهوری اسلامی است که آن را به این اقتدار رسانده است و با توجه به شرایطی که در منطقه و حتی کشورهای دنیا می بیند این موضوع برایشان اهمیت دوچندان پیدا می کند.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۷۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ کامیار زارعی از دانشجویان برتر علوم سیاسی و فعال فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور میلیونی و با اقتدار مردم در چهلمین جشن پیروزی انقلاب باعث عزت و سربلندی بیشتر ایران اسلامی در دنیا شد،ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند علیرغم تمام مشکلات به رهبری و نظام اسلامی وفادار هستند.

وی افزود: ملت ایران طی این چهل سال همواره به شعار استقلال و آزادی جمهوری اسلامی افتخار کردند،آنها به دستاوردهایی که ایران بر اساس استقلال و آزادی به دست آورده است می بالند و در حقیقت روز 22 بهمن ملت ایران نشان دادند که از استکبار و ظلم ستیزی بیزار هستند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: پیام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ادامه راه مقاومت است،ملت به خوبی می داند که الگوی مقاومت جمهوری اسلامی است که آن را به این اقتدار رسانده است و با توجه به شرایطی که در منطقه و حتی کشورهای دنیا می بیند این موضوع برایشان اهمیت دوچندان پیدا می کند.

وی تأکید کرد: هر زمانی که دشمنان استکباری بیشتر گستاخی کرده اند ملت با حضور خود در صحنه های مختلف سیلی محکم تری به آنها زدند و قطعا باید این موضوع را متوجه باشد تحریم ها ظرفیتی مناسب برای پیشرفت های دیگر ملت ایران فراهم می کند.

زارعی افزود: مسئولین با تکیه بر خداوند و رهبری حکیم امام خامنه ای و پشتیبانی مردم باید به غربی ها اعتماد نکنند و معنای حضور میلیونی مردم استکبار ستیز را به خوبی درک کنند که این ملت از سازش با هر بیگانه ای به شدت بیزار است.

وی در همین خصوص تصریح کرد: مسئولین باید قدر این مردم وقت شناس و بصیر را بدانند و برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها اقداماتی جدی و عملیاتی بیندیشند.

زارعی در پایان با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و عدم توانایی برخی در تأمین نیازهای اساسی خاطر نشان کرد: در آستانه عید نوروز گرانی هایی که در اقلام اساسی و مواد غذایی مردم ایجاد شده است باعث گله مندی مردم شده است که دولت و مسئولین باید در جهت رفع نیازهای اساسی مردم شبانه روزی تلاش کنند.

ارسال نظرات