مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت‌جام با تأکید به مسئولان که شهدا ولایت مدار و مطیع محض ولایت مطلقه بودند و در این مهم جدیت و حساسیت داشته باشند بیان داشت: ولایت مداری به شعار نیست، توأم با عمل است.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۰۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در محفل معنوی یادواره ۴ شهید روستای حاجی‌آباد تربت‌جام پس از مداحی و نوحه‌سرایی حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی با تجلیل از مقام شهدا خطاب به مسئولان گفت: شهدا ولایت مدار و مطیع محض ولایت مطلقه بودند و مسئولان در این مهم جدیت و حساسیت داشته باشند چراکه ولایت مداری به شعار نیست، توأم با عمل است.

وی افزود: شهدا به بیت‌المال هم خیلی حساس بودند و مسئولان اجرایی می‌بایست به بیت‌المال خیلی حساس باشند و با ادامه راه امام و شهدا در این مهم نقش‌آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی باید به جد پیگیر باشد تا جلوی مفسدین گرفته شود و باید به سیره شهدا عمل کنند.

احمدی تصریح کرد: دشمن ۴۰ سال علیه انقلاب تبلیغ تا انقلاب را ضعیف کنند، ولی مردم دوستدار و حافظ انقلاب‌اند و مسئولان باید این بصیرت را از مردم یاد بگیرند.

گفتنی است: یادواره شهدای روستای حاجی‌آباد تربت‌جام با حضور امام‌جمعه، فرماندار، مدیران اجرایی، نظامی، انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در محل مسجد روستا برگزار و پایان با حضور مسئولان و مردم گلزار شهدای روستا عطرافشانی و گل‌باران شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها