معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نمایشگاهی با عنوان «۴۰ نمایشگاه، ۴۰ شهر» امروز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در خرم‌آباد گشایش یافت.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۳۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

امروز نمایشگاه «۴۰ نمایشگاه، ۴۰ شهر» در نگارخانه شهید بهرام هژبر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد برپا شد.
فرید رحمتی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته در معرض دید عموم مردم قرار گرفته افزود:این نمایشگاه متشکل‌از آثار برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی فجر است و منتخبی از بهترین آثار هنرمندان ایرانی طی چهار دهه گذشته است که همزمان با خرم‌آباد در سی و نه شهر کشور به نمایش گذاشته شده است.


وی افزود: با وجود تنگنا‌های مالی پنج جشنواره فجر توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شده این در حالی‌است که جشنواره موسیقی فجر نیز جمعه، ۲۶ بهمن برگزار می‌شود و جشنواره مُد لباس فجر نیز در آینده نزدیک برگزار می شود.


معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به تاثیرات مثبت برگزاری برنامه‌های فرهنگی در معرفی آداب و رسوم استان اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط هنرمندان موجب افزایش جذب توریسم و گردشگر در استان می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات