رئیس شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاههای تهران بزرگ گفت: کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌های دولتی و آزاد مستمرا عملکرد مسئولان دانشگاهی را رصد می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۳۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، روح الله سلگی رئیس شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ، گفت: دانشگاه آزاد یک ظرفیتی است که متعلق به انقلاب اسلامی است و از این ظرفیت باید به  نحو شایسته‌ای و به دور از مصلحت‌های سیاسی برای اعتلای انقلاب استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد هم افزود: گاهی اینگونه استنباط میشود که در انتصابات دانشگاه آزاد در سطح معاونین و ر‌وسای دانشگاه‌ها تکنوکرات‌های مذهبی جایگزینِ تکنوکرات‌های سکولار شده اند البته تفاوت چندانی میان این دو نیست.

این استاد دانشگاه یادآور شد: ما بحمدالله جوانان نخبه در تراز انقلاب اسلامی در دانشگاهها کم نداریم که در سال‌های اخیر زیر تیغ ناجوانمردانه غرب گرایان در دانشگاهها ذبح شدند.

وی با بیان اینگه نخبگانِ انقلابی منتظر تحول در دانشگاه آزاد هستند، گفت: البته کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌های دولتی و آزاد مستمرا عملکرد مسولان دانشگاهی را رصد می‌کنند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید تهران بزرگ

ارسال نظرات