شهید مدافع حرم حسین نظری مهمان عزاداران شب شهادت خانم صدیقه کبری (س) در شهرستان قرچک بود.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۴۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در ایام شهادت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) مردم شهید پرور قرچک میزبان شهید مدافع حرم آل الله شهید حسین نظری بودند که پیکرش بعداز سه سال دوری به خانه برگشت.

پیکر این شهید که از مجاهدان تیپ فاطمیون بود که به تازگی شناسایی شده است.ودر این مراسم پرشکوه سردارالهی نیز دعوت بودند . در این مراسم سردار اسداللهی نیز به بیان خاطراتی از شهدا حضار رو به فیض رساندن که دست اوردهای انقلاب را تشریح کردند و خاطراتی از شهدای مدافع حرم تعریف کردند.

 ای لشکر فاطمیون لشکر دلاورمردان افغانستانی در خط مقدم دفاع از حرم و مبارزه با داعش در سوریه است. لشکر از جان گذشته‎ای که تاکنون شهیدان زیادی را به محضر اسلام تقدیم کرده است و در جبهه‎های متعددی توانسته باعث شکست و ترس داعش و دیگر نیروهای تکفیری شود.

می‎گویند نام فاطمیون به این دلیل انتخاب شد که این تیپ در ایام شهادت حضرت زهرا(س) شکل گرفته است. آوازه دلاورمردی‎ها و شجاعت‎های این لشکر نیرومند امروز در همۀ سرزمین‎های اسلامی پیچیده است.

حقیقتاً هـم شـهدای شـما، هـم خانواده‌هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان آنـان، حـق بزرگی بر گـردن همـه ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند: یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند.

امتیـاز دوم ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور... اگـر جلویش گرفتـه نمی‌شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می‌جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می‌گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.

امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شهادت رسیدند، ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت، این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی‌شـود./م.برزگر

ارسال نظرات