مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با بیان این‌که دشمنان ملت ایران روز به روز در حال افول و سقوط هستند گفت: اتحاد و انسجام مردم رمز ماندگاری انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۶۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین یوسفی در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کرج اظهار داشت : در هر جامعه اگر مردم با هم متحد باشند آن ملت به اهداف خود دست پیدا خواهند کرد ، البته در راس این اتحاد وجود رهبری توانا لازم و ضروری است که این موج عظیم مردم را به راه درست هدایت کند و نقش شما پاسداران و بسیجیان در پیشبرد اهداف انقلاب و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی بسیار مهم است در واقع بخشی از زمینه سازی ظهور در دستان شما عزیزان است تا ان شاالله ظهور حضرت را درک نماییم.

اتحاد و انسجام مردم رمز ماندگاری انقلاب است

وی با بیان این‌که دشمنان به تابستان داغ دل بسته بودند تا ما جشن چهل سالگی انقلاب را نبینیم، افزود: همه تلاش دشمنان کور دل با فتنه‌ها، توطئه‌های داخلی وخارجی ایجاد کردند اما باز هم نقشه برآب شدند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری پرشورتر از سال گذشته است بیان کرد: تمام دشمنان ایران اسلامی شکست‌خورده‌اند چون مردم پای انقلاب خودشان ایستاده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی گفت: امروز مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود همه محاسبات دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم را بر هم زدند و بار دیگر ثابت کردند که پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در ادامه افزود : یکی از هزاران بدبختی این بود که در زمان طاغوت در یک پادگان نظامی تمام پرسنل حتی ژنرال و تیمسار آن پادگان زیر نظر یک گروهبان امریکایی بودند و باید به آن گروهبان احترام میذاشتند و در واقع فرمانده کل پادگان آن گروهبان امریکایی بود.

وی بیان داشت: امروز فرماندهان جنگ اقتصادی باید جلوتر از مردم حرکت کنند زیرا جامعه ما نیاز به همراهی همکاری مردم دارند مسئولان باید پا به پای مردم و جلوتر از مردم گام بردارند امروز لازمه پیروزی جنگ اقتصادی اینکه مشکل مردم را حس کنند ببیند چه دردی است اگر کاری از،دست شما بر می آید قیافه نگیرید که ما اینترنت بردیم پیر مرد روستایی ما اینترنت نمی‌خواهد بلکه آب نان میخواهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : لازمه گذران این گردنه این است کنار هم باشیم پیوند مردم  با امام معجزه کرده است تا زمانی که این پیوند باشد ما پیروز می‌شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها