فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: نخبگان و هیئت‌های اندیشه‌ورز فرصتی مهم هستند که مسئولین باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر داخلی در راستای حل مشکلات بهره گیرند.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۹۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در مجمع بسیج شهرستان بروجرد که در کانون بسیج برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران اسلامی سال‌هاست در مسیر مشخص‌شده بااقتدار حرکت می‌کند و روزبه‌روز توانمندتر و قدرتمندتر می‌شود و این مهم با استفاده از ظرفیت‌های اندیشه ورزی و فکری طبق منویات مقام معظم رهبری به‌دست‌آمده است.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: مردم با حضور خود امسال در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که باگذشت چهل سال از پیروزی انقلاب همچنان از اقتدار، حکومت دینی، استقلال دفاع می‌کنند و این راهپیمایی یک شکر نعمت است.

 

کشکولی گفت: آمریکا سال‌ها پیش توطئه‌هایی را طراحی کرد تا بتواند در کشورهایی که مدنظر دارد برنامه تجزیه را اجرایی کند تا با این اقدام به اهداف شوم خود برسد که برای این طراحی بسیار زیاد هزینه کرد اما در همه برنامه‌ها ازجمله حمله به افغانستان، عراق، سوریه و لبنان با شکست همراه شدند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: دشمنان در این سال‌ها به‌خوبی متوجه شده‌اند که با جنگ مستقیم نمی‌توانند به اهداف خود برسند و در بسیاری از برنامه‌ها اعتراف و اعلام کرده‌اند که طراحی این جنگ‌ها در بسیاری از کشورها اشتباه بوده چراکه با شکست همراه شدند، درحالی‌که تلاش می‌کردند نفوذ ایران در منطقه کم شود اما به لطف خدا روزبه‌روز نفوذ ایران در منطقه بیشتر می‌شود.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های داخلی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می‌فرمایند که به ظرفیت‌های داخلی توجه شود و در طول چهار دهه‌ای که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد ایران اسلامی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی توجه کرد که بخشی از این ظرفیت‌ها فکری بوده است.

 

 وی عنوان کرد: نخبگان و هیئت‌های اندیشه‌ورز فرصتی مهم هستند که مسئولین باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر داخلی در راستای حل مشکلات بهره گیرند به‌طوری‌که با راه‌اندازی اتاق فکر، مسائل و معضلات، کشف و شناسایی شوند و در مرحله بعدی راهکارهای لازم برای حل و رفع آن‌ها ارائه داده شود.

 

سردار کشکولی اظهار داشت: اگر مسئولین با معضلات و مشکلاتی روبرو هستند می‌توانند مسائل را به این افراد اراده داده تا راهکارهای مناسب از سوی این افراد به مسئولین داده شود و هدف اصلی از این مجمع، شناسایی و برطرف کردن مشکلات بوده و نتیجه کار به نفع کشور و مردم است.

 

وی بیان کرد: ضروری است تا دستگاه‌ها و کارگروه‌ها همکاری لازم را باهم داشته باشند  و با همفکری و استفاده از نخبگان، اقداماتی صورت گیرد و این‌که جمعی از نخبگان فکری می‌کنند و راهکار لازم برای حل مشکل ارائه می‌دهند و حاصل و نتیجه آن به مسئولین ارائه داده می‌شود درواقع نعمت است.

 

وی تصریح کرد: در شهرستان بروجرد در مجمع بسیج و کارگروه‌ها اقداماتی هم بعد از شناسایی و ارائه راهکارها صورت گرفته و این برنامه می‌تواند به‌صورت یک الگو برای سایر شهرستان‌ها مورداستفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات