خبرهای داغ:
امام جمعه فامنین گفت: بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از ایران روبروی استکبار ایستاده است، افرادی همچون شیخ زاکزاکی، سیدحسن نصرالله و... که در کشور ما تربیت یافته‌اند میلیون‌ها نفر را شیعه کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۱۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از ایران روبروی استکبار ایستادندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام رضا مصباح در یادواره شهدای دهستان بقراطی و روستای بابانظر رزن اظهار داشت: حضرت زهرا(س) فدایی دفاع از ولایت بودند و شهدا نیز با تأسی از ایشان برای دفاع از ولایت رفتند.

وی گفت: شهیدان ایمانشان لقلقه زبان نبود و کارهایشان را از روی ریا کاری، همچون بعضی از مسئولین نالایق ما انجام نمی‌دادند.

امام جمعه فامنین ادامه داد: بعضی از مسئولینی که نقش عمر و عاص را در جامعه بازی می‌کنند باید بدانند به زودی رسوا خواهند شد، بنابراین تا فرصت باقی است توبه کرده و قدمی برای رضای خدا بردارند.

وی بیان کرد: انقلاب ما انقلاب ماتریالیستی و لیبرالیستی همچون انقلاب‌های دیگر نبود، ما انقلاب کردیم تا پیام اسلام را به کل عالم برسانیم.

مصباح با بیان اینکه انقلاب ما کل عالم را فرا گرفته که این چیز کمی نیست و باید شکرگزار این موضوع باشیم، گفت: بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از ایران روبروی استکبار ایستاده است، افرادی همچون شیخ زاکزاکی، سیدحسن نصرالله و... که در کشور ما تربیت یافته‌اند میلیون‌ها نفر را شیعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان هر چه برای نابودی کشور و انقلاب ما تلاش کنند، به جایی نخواهند رسید و انقلاب ما همچنان پا برجا بوده و با قوت به سمت پیشرفت حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات