خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی:

قدرت موشکی کشور را تقویت می کنیم

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: کسانی که از قدرت موشکی ناراضی هستند چه داخلی چه خارجی باشند، بدانند که "واعدولهم مستطعتم من قوه" شعار ما است و بر اساس تعالیم دین به پیش می رویم.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۳۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در میاندوآب، با تقدیر از حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم امسال با حضور پرشور و باشکوه خود حماسه ای عظیم خلق کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیمنه استکبار را شکست، افزود: قبل از انقلاب اسلامی همه کشورهای وابسته به غرب و شرق بودند ولی انقلاب اسلامی گفتمانی جدید مبتنی بر دین و معنویت به دنیا معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سردسته طاغوت و استکبار جهانی است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در واقع شکست هیمنه و سلطه استکبار و در راس آنها آمریکا بود.

 سردار شهسواری با بیان اینکه ملت ایران در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی حماسه ای دوباره خلق کردند، تصریح کرد: امروز ملت حماسه ای عظیم خلق کردند و نشان دادند که پای آرمان های انقلاب اسلامی محکم و قاطع ایستاده اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به توطئه ها و دشمنی ها با مردم ایران اسلامی، اظهار کرد: در طول تاریخ دشمنان و استکبار جهانی با توطئه های مختلف به دشمنی با انقلاب و نظام پرداختند ولی به حول و قوه الهی کاری از پیش نبرده اند و انقلاب و مردم ایران اسلامی همیشه پیروز بوده اند.

وی به حماسه مردم در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یک عامل بازدارنده بود و مردم ما هشت سال در مقابل دشمنان ایستادند و پیروز شدند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار