خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه ولایت تبریز اظهارداشت: امروز بیشتر مشکلات موجود نه بخاطر تحریم بلکه بخاطر نبود مدیریت درست و انقلابی در کشور است.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۶۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: پس از انقلاب  هر جا روی پای خود ایستاده ایم  پیشرفت و عزت داشته ایم  ولی هر جا چشم به دست دشمن دوخته و مشکلات کشور را به امید رسیدن راه حلی از غرب و استکبار به هم دوخته ایم  نه تنها پیشرفت نکرده ایم بلکه عقب گرد هم داشته ایم.

وی ادامه داد: البته این ذات دشمن است و نباید غیر از این نیز انتظار داشت و همانطور که امام خامنه ای از شروع مذاکرات بارها عدم اعتماد به دشمن را گوشزد کردند ولی کارهایی شد که در نتیجه حاصلی جز خسران چیز دیگری نبود.

سردار خرم بیان داشت: ذات استکبار سلطه گری و چپاول است و هر جا و هر کشوری که استکبار وارد شده ابتدا ملت و نظام آن کشور را تحقیر کرده و بعد با ایجاد جهل در بین ملت آن کشور زمینه سو استفاده از منابع و امکانات آن خطه را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز عزت و استقلال کشورمان خود را نشان می دهد و انشالله با رهبری امام خامنه ای و ملت انقلابی عظمت و بزرگی کشورمان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

ارسال نظرات