خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان:
حجت‌الاسلام رحمت‌­اله صادقی در نشست بصیرتی بسیجیان در گلدشت نجف آباد ضمن تبریک چهلمین فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: ملت ما با حضور گسترده و حساب‌شده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کردند که پشت ولایت‌فقیه هستند و با این کار خود تمام معادلات دشمن را برهم زدند.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۷۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: به گفته آیت‌الله جوادی آملی جنگ 8 ساله ما معادل جنگ جهانی سوم بود، چون یک ملت با تمام دنیا می­ جنگید، حیف که امروز ما فردوسی نداریم که این رشادت‌ ها و حماسه‌سازی‌ها را همانند شاهنامه به نظم درآورد.

صادقی تصریح کرد: امروز به‌جایی رسیدیم که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به اوباما می­ گوید تو با دست خودت عراق را در تشت طلا و در اختیار ایران گذاشتی و جالب‌تر اینکه مجلس سنای آمریکا هم به ترامپ می‌گوید خودت هم سوریه را در سینی طلا تحویل ایران دادی.

وی گفت: اگر مسؤولان و مدیران ما به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه و عمل کنند، هیچ­ وقت در مسائل اقتصادی درنمی‌مانیم، برای انقلاب هزینه دادیم و مردم هم مشکلات را تحمل کردند ولی برخی مسؤولان نمی‌خواهند مشکلات اقتصادی امروز حل شود.

مسؤول نهاد ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: هر انقلابی آفتی دارد و اگر مردم آن آفت ­ها را بشناسند دیگر اجازه نخواهند داد که به انقلابشان آسیبی برسد.

صادقی ابراز داشت: آفت انقلاب و مملکت دارها بداخلاقی و سوء مدیریت اس،. اگر مسئولی خوش‌اخلاق نباشد و نتواند به وظیفه­‌اش درست عمل کند باید مسؤولیت را به دیگران محول کند، آن مسئول نباید بعد از کناره­ گیری چوب لای چرخ دیگران بکند و یا با فتنه­ های مختلف سد راه آن ها شود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر مدیری رأس کارآمد و پستی را اشغال کرد و به مردمش خدمت نکرد یا نگاهش به شرق و غرب بود، آفت انقلاب است و باید از سمتش کنار برود، مسؤولان باید خدا را بشناسند و وظیفه­ شناس باشند تا بتوانند به خلق خدا خدمت کنند.

این برنامه به همت حوزه های مقاومت بسیج ام الائمه(سلام الله علیها) و امام علی(علیه السلام) سپاه ناحیه نجف آباد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها