خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
یادداشت/ پوریا صیادی
در یادداشت پوریا صیادی آمده است: در واکنش سیاست‌های غربی و وجود استکبار که قصد کم رنگ کردن انقلاب، سیاست زدگی ایرانیان را داشتند با ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی ایران می‌گوییم انقلاب نشانه‌ی ثبات و بالندگی است.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۸۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پوریا صیادی مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی ممسنی به مناسبت 40 سالگی انقلاب ایران اسلامی یادداشتی نوشت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"برای اینکه تفکر انبیاء در جامعه پیاده شود، یک حرکت بلند مدت و طولانی لازم بود این انقلاب با این هدف به وجود آمد. جامعه اسلامی، کشور اسلامی، نه فقط دولت اسلامی، نه فقط تشکیل یک نظام اسلامی، بلکه تشکیل یک واقعیت و یک مجموعه مردمی که بر اساس تعالیم اسلام زندگی می کنند و آثارش را احساس می کنند. این هدف ماست."مقام معظم رهبری

 

انقلاب نشانه اقتدار، از خودگذشتگی و تلاش بی دریغ و اکنون در واکنش سیاست های غربی و وجود استکبار  که قصد کم رنگ کردن انقلاب، سیاست زدگی ایرانیان را داشتند با 40 ساله شدن انقلاب اسلامی ایران می گوییم انقلاب نشانه ی ثبات و بالندگی است.

خطاب به آقای «جان بولتون» نماینده سابق آمریکا که از لفاظی های خصمانه دولت «دونالد ترامپ» علیه ایران استقبال کرد و گفت که انقلاب اسلامی تا 40 سالگی اش دوام نخواهد آورد؛

حالا ما فرزندان انقلاب اینجا هستیم و انقلاب ایران 40 سالگی خود را جشن می‌گیرد.

ای شهید قسم به خون پاکتان هستیم پای عهدی که با سید علی بستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها