خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه در کارگاه هسته های فرهنگی روستای مونق میانه با اشاره به کارکردهای فزاینده انقلاب اسلامی، گفت: به برکت انقلاب و به رغم تمامی توطئه های دشمن، کشور رو به پیشرفت است
کد خبر: ۹۱۱۱۸۸۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد با اشاره به تحولات دوران بعد از انقلاب و مقایسه آن با دوران پهلوی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار چشمگیر و بی مثال خواند و ایمان، تقواو پیروی از ولایت فقیه را عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

   وی به تلاش های دشمن برای نابودی انقلاب اشاره و بیان کرد: دشمن هر لحظه برنامه هایی برای از پای در آوردن ایران دارد و راه اندازی فتنه های 78 و 88 و برنامه های براندازانه تابستان امسال، از جمله مهمترین این برنامه های ناموفق آنها بود.

   حجت الاسلام ابراهیم نژاد پیروزی 40 ساله انقلاب را مدیون خون شهدا دانست و با اشاره به پیشرفت های روزافزون کشور در عرصه های مختلف، همه این پیشرفت ها و دستیابی به تجهیزات نظامی، پزشکی، علمی، خود کفایی و ... را ثمره خون شهدا قلمداد کرد و تصریح کرد: باید با ایستاد گی بر پایه ایمان و حمایت و پیروی از ولایت فقیه اجازه ندهیم ذره ای از استقلال کشور کاسته شود.

   وی اقتصاد مقاومتی را راهکاری مناسب برای برون رفت از بسیاری از مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: هر ایرانی باید به سبک اسلامی زندگی کند،  باید اقتصاد مقاومتی داشته و از کالای ایرانی حمایت کند.

   کارگاه آموزشی و مهارتی هسته های فرهنگی حلقه های صالحین و نشست بصیرت افزایی با حضور ده ها نفر از خواهران بسیجی پایگاه هاجر حوزه کوثر ترک در روستای مونق میانه برگزار شد.

ارسال نظرات