فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، تاکید کرد: تمام فرماندهان نواحی مقاومت بسیج ملزم خواهند بود سوله های ورزشی رابرای تسهیل جشن ازدواج جوانان بصورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۹۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذرسالار سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، درجمع فرماندهان سپاه های شهرستانی بیان کرد: تمام فرماندهان نواحی مقاومت بسیج ملزم خواهند بود سوله های ورزشی را که در اختیار دارند جهت تسهیل امورات جشن ومراسم ازدواج جوانان و مردم رایگان در اختیار مردم قرار دهند.

وی، افزود: سپاهی در شهرستان فعال است که بتواند حرکت های جهادی داشته باشد و خدمات آن هدفمند و قابل لمس برای مردم و مردم آن را از خود بدانند.

فرمانده سپاه هرمزگان، اظهار کرد: ما کادرسازی کنیم اولویت ما اشتغال مردم و جوانان در محله اسلامی باشد.هنرما این باشد که مردم احساس کنند سپاه درکنار آنان است .مردم یاری ومردم محوری مبنای حرکتی شما فرماندهان در تقویت محله اسلامی باشد.

سالاری، اضافه کرد: اصل و اساس کارما در استان کمک به تسهیل گری درکارمردم ودلسوزان خدمت واشتغال ، برداشتن موانع و مشکلات و مطالبه گری باشد، ظرفیت رسانه ها را به کمک بگیرید .

وی، تشریح نمود: وقتی فرماندهان از ظرفیت ها برای مردم خرج کنند مردم سپاه را در همه موارد در دل خود پشتیبان و همراه می بینند واین شاخصه ی یک فرمانده خوب در شهرستان ومحله ی اسلامی است.

سالاری، تاکید کرد: برای اینکه مردم بتوانند در آخر هفته ها از ظرفیت سالن های ورزشی ما استفاده کنند بسیج رسانه اطلاع رسانی گستره ای در تمام شهرستان ها داشته باشد وپس از آن برای مراجعه مردم نوبت دهی و رایگان ارایه شود.البته با حفظ مبانی و اصول دینی.

سالاری، مجدد به ظرفیت بسیج اشاره کرد و افزود: سپاه شهرستان ظرفیت تخصصی و قشری خود را جهت تسهیل در امر ازدواج آسان بسیج کند،خدا را شکر همه بستر های کمک کننده ازقبیل گروه های فرهنگی هنری، اقشاربسیج،امکانات برگزاری، آشپز،آرایشگر، دیگ های بزرگ پخت غذا،سالن های فرهنگی وورزشی و.. دراختیارداریم.

فرمانده سپاه هرمزگان، گفت: نگاه ما مشارکت با مردم ، دخیل کردن مردم در امورات خودشان است و فرماندهان سپاه شهرستانی این مهم را بعنوان مهمترین شاخصه وملاک ارزیابی خود بدانند.

اباذرسالاری، در پایان خاطر نشان کردند: وقتی ما می توانیم از ظرفیت دریای بی نهایت بسیج بهره ببریم که هیچ قدرتی چه در داخل وچه در دنیا توان آن را ندارد، برداشتن یک لیوان از این دریای عظیم معنا ندارد،امیدوارم فرماندهان محترم در این زمینه ساختار شکنی کرده و آنچه لازم است برای تحقق و تقویت یک محله ی اسلامی انجام دهند.بسیج یک رسانه است .

ارسال نظرات