دکتر موسوی با اشاره به این که تکمیل بیمارستان رازی قائم شهر، در اولویت طرح های تکمیلی وزارت بهداشت قرار گرفته است افزود : از 241 طرح تعریف شده سال های 96 و 97 دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکنون 114 طرح بهره برداری و مابقی در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۱۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دکتر موسوی در نشستی خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران پنجمین دانشگاه کشور از نظر مبالغ اعتباری است گفت: اختصاص اعتبارات مراکز دانشگاهی علوم پزشکی بر اساس تنوع خدمات سنجیده می شود و براین اساس پیش بینی می شود در سال پیش رو اعتبارات این دانشگاه از 1800 میلیارد تومان به 2200 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به این که تکمیل بیمارستان رازی قائم شهر، در اولویت طرح های تکمیلی وزارت بهداشت قرار گرفته است افزود : از 241 طرح تعریف شده سال های 96 و 97 دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکنون 114 طرح بهره برداری و مابقی در حال ساخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص روند اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران هم گفت با اجرای این طرح هیچ گونه ممنوعیتی برای هیچ مازندرانی در نوع دریافت خدمات درمانی اتفاق نیفتاده و ماهیانه 200 هزار مازندرانی در این طرح ویزیت میشوند.

موسوی همچنین از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای گسترش اجرای طرح پرونده سلامت الکترونیک در تمامی استان به شرط فراهم شدن زیر ساخت های توسعه ای این طرح خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها