دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سفر به چهارمحال و بختیاری، گفت: تا امروز بحمدالله توانسته ایم 34هزار جهیزیه تهیه و بین زوج های نیازمند توزیع کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۱۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سفر به چهارمحال و بختیاری،  و آئین اهدای 300 جهیزیه به زوج های نیازمند این استان، گفت: یکی از طرح هایی که سپاه در بحث ازدواج آسان در دستور کار دارد، بحث تأمین جهیزیه برای زوج های نیازمند می باشد.

سردار سیدضیاء الدین حزنی، افزود: این کار در سطح کشور در حال انجام است و همه کالاهای تهیه شده نیز ایرانی هستند و اتفاقا در کارخانجاتی تولید می شوند که قبلا تعطیل بوده اند.

وی ادامه داد: با این اقدام جهادی، هم کارخانجات فعال می شوند و هم زوج هایی که مدتی معطل تأمین جهیزیه بودند، مشکل ازدواج آنها مرتفع می شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تا امروز بحمدالله توانسته ایم 34 هزار جهیزیه در سطح کشور تهیه و بین زوج های نیازمند توزیع کنیم.

وی، همچنین با اشاره به اینکه خدمت به زوج های کم بضاعت و تسهیل ازدواج جوانان اقدامی ارزشمند است،  تلاش برای کاهش درصد طلاق در جامعه را نیز از دیگر اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی در سطح کشور با همکاری خیرین و دستگاه های مختلف دانست.

ارسال نظرات