سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در پی محکومیت حمله تروریستی درسیستان وبلوچستان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۳۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در پی محکومیت حمله تروریستی درسیستان وبلوچستان بیانیه صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حادثه‌ی تروریستی ۲۴ بهمن ۹۷ در جاده خاش -زاهدان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از رزمندگان غیورسپاه اسلام به دست اشرار و گروهک‌های خود فروخته شد، موجب تاسف و تالم همه ما گردید. بی شک پاسداری از این آب و خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خصوصا در مناطق استراتژیک کشور، بسیار حساس بوده و نشانه این است که دشمنان نظام و کشور، عزت، استقلال و دستاورد‌های ایران اسلامی عزیز را نشانه رفته اند. غافل از اینکه سربازان دلاور این مرز و بوم با حفظ وحدت، واژ‌های شرافت و شجاعت را معنا بخشیده اند و اجازه هیچ سوء استفاده‌ای را به دشمنان نخواهند داد.

سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان کردستان به نمایندگی ازطرف طلاب وروحانیون کردستان، ضمن اعلام انزجار از این جریان ضد بشری، این حادثه تروریستی که باعث به شهادت رسیدن جمعی از فرزندان رشید و دلاور کشور عزیزمان بدست دشمنان جنایتکار و دیو سیرت این سرزمین مقدس گردید را محکوم نموده و شهادت این عزیزان را به مقام معظم رهبری، خانواده‎های معظم شهدای حادثه اخیر، و مردم غیور استان سیستان و بلوچستان تبریک وتسلیت گفته و اطمینان دارم این حادثه شوم تروریستی نه تنها خللی در عزم و اراده ملت وارد نخواهد کرد بلکه دشمنان این انقلاب باید بدانند که ملت ما راه انقلاب را که همانا راه پیشرفت، عزت، استقلال و اعتلای ایران یکپارچه است با قوت ادامه خواهد داد.

سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات