خبرهای داغ:
آیت الله طباطبایی نژاد:

خشم دشمن از حماسه 22 بهمن در حادثه تروریستی زاهدان نمایان شد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با صدور پیامی شهادت جمعی از مدافعان وطن و پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و این حادثه تروریستی را حاصل خشم دشمن از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن دانست.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۴۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با صدور پیامی شهادت جمعی از مدافعان وطن و پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی شهر خاش زاهدان را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله طباطبایی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

خشم و تلخ کامی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب پس از حرکت عظیم و پرشور و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز 22 بهمن 97 با حادثه خونین ترو‌ریستی و شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان نمایان شد و اینگونه صدای خورد شدن استخوانهایشان در زیر پای میلیونها ایرانی را به گوش جهانیان رساندند.

اگر چه این اقدام خونین و غیر انسانی دشمن حزن و اندوه ملت شریف ایران را در پی داشت ولی تجربه نشان داده است این اقدامات نه تنها این مردم را از رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی سست نمی کند بلکه مقاوم و استوارتر از گذشته به راه خود ادامه خواهند داد.

اینجانب شهادت این مدافعان عزیز اسلام و انقلاب را به محضر حضرت بقیه الله العظم(ارواحنا له الفداء)، امام خامنه ای(حفظه الله)، ملت سربلند ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور استان اصفهان، فرماندهان و نیروهای مسلح و لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، هم رزمان و خانواده گرامی شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده علو درجات را برای آن عزیزان و صبر و اجر را برای کلیه بازماندگان و شفای عاجل را برای مصدومان این حادثه از خداوند متعال خواستارم .

  سید یوسف طبا طبائی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

ارسال نظرات
آخرین اخبار