خبرهای داغ:
لشکر 14 امام حسین(ع) با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت و تبریک شهادت جمعی از رزمندگان غیور این لشکر، وعده سیلی سخت به عوامل این حادثه داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۵۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، لشکر 14 امام حسین(ع) با صدور بیانیه ای وعده سیلی سخت به عوامل حادثه تروریستی زاهدان داد، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"

لشکر مقدس 14 حضرت امام حسین (علیه‌السلام) که در 8 سال جنگ تحمیلی در برابر گرگ‌های تا دندان مسلح استکبار ایستاده و با تقدیم شهدایی که بر تارک عرش می‌درخشند، دشمنان را خوار و زبون کردند و همانطور که امام علی(ع) می فرمایند: ((تزول الجبال و لا تزل)) همچون کوه در راه خود مستحکم ایستاده و تا آخرین قطره خون از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست نخواهد کشید.

در چهلمین بهار انقلاب اسلامی عوامل بزدل تکفیری جمعی از مدافعان و مرزبانان حریم امنیت را به وصال دیدار مادر مظلومشان "ام ابیها" حضرت زهرا (سلام الله علیها) رساندند؛ فرزندان شهیدان خرازی و ردانی‌پور در 8 سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن تا به امروز همواره در نبردهای رو در رو پیروز گشته اند و دشمن پس از هر شکست از روی ضعف و ناتوانی در اقدامی  ناجوانمردانه دست به ترور و عملیات انتحاری زده است.

در این حادثه تلخ که در شامگاه 24 بهمن ماه 1397 در جاده مواصلاتی خاش – زاهدان طی یک حمله کور انتحاری رخ داد 40 تن از رزمندگان و مدافعان امنیت ملی که بدون هیچ‌گونه سلاح و مهمات در حال بازگشت به آغوش خانواده هایشان بودند به صورت ناجوانمردانه به فیض شهادت و جانبازی نائل آمدند.

عوامل داخلی و خارجی این حادثه بدانند از این لحظه به بعد نه تنها خلل و ترسی در روند دفاع از مرزهای اسلامی مان به وجود نمی‌آید بلکه با تلاش بی فقفه و شبانه‌روزی خواب و خوراک را از این لکه‌های متعفن شیطانی گرفته و تا روزی که آن‌ها را به زباله‌دان‌ تاریخ بشری نسپاریم دست از پای نخواهیم کشید.

به ایادی استکبار با سردمداری آمریکای جنایت‌کار و جیره‌خواران پستشان همچون منافقین می‌گوییم: منتظر سیلی سختی باشید، چون به قول ولی امرمان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی دوران بزن در رو تمام شده است.

روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس 14 حضرت امام حسین (علیه‌السلام)

ارسال نظرات
پر بیننده ها