مرتضی کاراموزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره برترین های رسانه ای کرمان (ابوذر) در دوم اسفند ماه اظهار داشت: 570  اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال و  همه آثار داوری شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۶۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مرتضی کاراموزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره برترین های رسانه ای کرمان (ابوذر) در دوم اسفند ماه اظهار داشت: 570  اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال و  همه آثار داوری شده است.

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده اصحاب رسانه استان به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از رشد کیفی و کمی برخوردار است، افزود: استقبال کم نظیر اصحاب رسانه استان از این جشنواره نشان دهنده وجود تعامل مثبت بین بسیج رسانه استان و اهالی رسانه است.

کاراموزیان تصریح کرد : آثار ارسالی به جشنواره در موضوع معرفی شده در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله (یاداشت و سرمقاله)، عکس و موشن گرافی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان خاطر نشان کرد :  ما سه کار عظیم برگزاری یادواره شهدای رسانه ، برگزاری جشنواره ابوذر و رونمایی از محصولات فضای مجازی را   پنجشنبه دوم اسفند ساعت 8 صبح در مصلی کرمان برگزار خواهیم کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات