به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی :
زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای بازرجان تفرش همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور استاندار ، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۷۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

مهرداد محمودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای بازرجان تفرش همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور استاندار ، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

وی افزود : این زمین چمن مصنوعی در هزار متر مربع در کمتر از یک سال آغاز و بهره برداری شد که برای اجرای این طرح 1000 میلیون ریال اعتبار هزینه شد‌.

محمودی تصریح کرد : ظرفیت زیرساخت های ورزشی در شهرستان سرخه در چند سال گذشته رضایت بخش نبود، اما با افتتاح این طرح های ورزشی بخش قابل توجهی از مشکلات از این دست سرخه برطرف شد.

وی اظهار داشت : با برنامه ریزی اصولی و رفع مشکلات زیرساختی می توان برای قهرمان پروری و تربیت ورزشکاران توانمند در شهرستان تفرش اقدام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش اضافه کرد : راه اندازی چمن مصنوعی در افزایش نشاط اجتماعی تاثیرگذار است و با برنامه ریزی اصولی زیرساخت های ورزشی زودبازده در شهرستان افزایش می یابد.

ارسال نظرات