خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی از دستاوردهای محوری انقلاب اسلامی

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: پیروزی و حاکم شدن حکومت الله بر حکومت طاغوت، برچیده شدن نظام سلطه از ایران و نابود شدن خوی استکباری به ویژه آمریکا و به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی سه دستاورد محوری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۷۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی از دستاوردهای محوری انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست بصیرتی و سیاسی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و اعضای شورای حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در این نشست اظهار داشت: پیروزی و حاکم شدن حکومت الله بر حکومت طاغوت، برچیده شدن نظام سلطه از ایران و نابود شدن خوی استکباری به ویژه آمریکا و به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی سه دستاورد محوری انقلاب اسلامی است.

سرهنگ علی مختاری‌معین افزود: ایجاد حکومت مبتنی بر رأی مردم، استقلال سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اجرای عدالت اجتماعی و قوانین و مقررات الهی، حفظ ارزش‌ها و کرامات والای انسانی، ایجاد فضای سالم برای رشد فضائل اخلاقی، حمایت از مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان از اهداف انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: بیش از هزار سال بود که اسلام از صحنه حکومت دور بوده است و با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن حاکمیت یافت و جامعه اسلامی در طول تاریخ، به‌جز دوران صدر اسلام محروم از حاکمیت اسلام بود و با پیروزی انقلاب اسلامی و شکست طاغوت، جامعه اسلامی یکبار دیگر مزه شیرین حکومت اسلامی و حاکمیت ارزش های دینی و قرآنی را چشید.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار برخی از علل رویش‌ها و ریزش‎‌های انقلاب را برشمرد و به تشریح کامل دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و مقایسه عرصه‌های مختلف در قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات