وزیر صنعت و معدن مرکز خدمات، فناوری کسب و کار یزد افتتاح کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت از ساختمان مرکز خدمات، فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی یزد بهره‌برداری کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۸۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

وزیر صنعت و معدن مرکز خدمات، فناوری کسب و کار یزد افتتاح کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به استان بعد از افتتاح چند طرح توسعه‌ای، مرکز کسب‌وکار یزد را افتتاح کرد.
مرکز کسب‌وکار یزد با ظرفیت استقرار سالانه ۲۵ مشاور برای ارائه خدمات کسب‌وکار و فناوری در زیربنایی بالغ‌بر پنج هزار و ۲۵ مترمربع ساخته‌شده است.
اشتغال‌زایی مستقیم برای ۴۵ نفر ازجمله ویژگی‌های این مرکز خدماتی در استان یزد است که با سرمایه‌گذاری ثابت ۹۴ میلیارد ریال ایجادشده است.
سید مسعود عظیمی نیز در جریان بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹ شرکت در این ساختمان مستقرشده‌اند، گفت: در این مرکز خدماتی به‌منظور توانمند کردن صنایع مستقر در شهرک صنعتی ایجاد گردیده است که این خدمات شامل آموزش، مدیریت، بازار، حسابداری و ... است.
وی تأکید کرد: مدیریت این مجموعه با هماهنگی دیوان عدالت اداری به‌طور کامل به بخش خصوصی واگذارشده و هیچ نیروی دولتی در این مرکز مستقر نیست.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد در پایان یادآور شد: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی یزد از بهترین‌ها در سطح کشور هستند و با دریافت خدمات مشاوره‌ای می‌توانند به واحد‌هایی بی‌رقیب در سطح کشور تبدیل شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات