مدرس سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه ولایت فقیه به عنوان ضامن اجرای اصول دینی است گفت: تحقق تفکر انقلابی بر ارزش‌های الهی مبتنی است که مبارزه با طاغوت و استکبار به عنوان یکی از این ارزش‌ها مطرح بوده و انقلاب اسلامی تا کنون برای این هدف هزینه‌های بسیاری داده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۸۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت‌الله علی‌اکبر سیفی مازندرانی در یادواره شهدای روستای بدشت شهرستان شاهرود در مسجد جامع این روستا در سخنانی یا گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فاطمیه در سخنانی با با اشاره به مقام شهید و شهادت اظهار کرد: ما در جنگ کشته می‌دهیم کما اینکه دشمن هم کشته می‌دهد، اما امتیاز شهید ما این است که، ولی او خداست و نه طاغوت و حومت بدون، ولی فقیه حکومت طاغوت است.
وی از اقامه دستورات دین الهی به عنوان یکی از ارکان تفکر انقلابی نام برد و اضافه کرد: ولایت فقیه در عصر غیبت به عنوان ضامن تحقق هدف نخست، دیگر رکن تفکر انقلابی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
استاد خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه قرآن کریم فقط برای اجرای آموزه‌های درست دین الهی اسلام نازل شده است، مطرح کرد: تحقق تفکر انقلابی بر ارزش‌های الهی مبتنی است که مبارزه با طاغوت و استکبار به عنوان یکی از این ارزش‌ها مطرح بوده و انقلاب اسلامی تا کنون برای این هدف هزینه‌های بسیاری داده است.
سیفی مازندرانی با تاکید بر اینکه تفکر انقلابی شامل مقررات اسلام ناب محمدی (ص) است، گفت: مرجع کشور‌های مدعی اسلام، آمریکا و سران استکبار جهانی هستند در حالی که این موضوع با اصل سلطه ناپذیری اسلام ناسازگار بوده و فرقی نمی‌کند که مجامع بین‌المللی بخواهند آن را تصویب کنند.
این استاد برجسته حوزه یادآور شد: برخی مسؤولان دولتی عامل فساد اقتصادی هستند و این موضوع اعتماد مردم به نظام اسلامی را مورد تاثیر قرار می‌دهد چرا که مسؤولان به جای اختلاس باید برای خدمت به مردم تلاش کنند.
وی از اقتصاد مقاومتی به عنوان رکن اساسی اقتصاد کشور نام برد و ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی نباید کاری انجام دهیم که شغل‌ها توسط ما از بین برده شود در حالی که اکنون مسؤولان با واردات بی‌رویه کارخانه‌های داخلی را تعطیل کرده‌اند.
وی از ولایت فقیه به عنوان ضامن اجرای اصول دینی نام برد و مطرح کرد: امیدواریم همه به دنبال فراگیری تفکر انقلابی باشند.
در این یادواره ذاکران اهل بیت به مرثیه سرایی در رثای شهدا و حضرت زهرا پرداختند.
در حاشیه این مراسم ایستگاه صلواتی و نمایشگاه بر پا شد.
این مراسم به همت ستاد یادواره شهدا و پایگاه قائم آل محمد (عج) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف به یاد ۱۰ شهید این روستا از جمله شهیدان ناصر عرب احمدی، سید حبیب الله حسینی نژاد، ناصر عرب احمدی، عبدالحسین عرب احمدی، سید امیر حسینی نژاد و عباسعلی عرب احمدی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها