نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات عدیده‌ای در برجام وجود داشت، اما یکی از بزرگترین آسیب‌های آن این بود که گفتمان ما از مقاومت به سازش تغییر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۰۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام پژمانفر در جمع کارکنان لشکرعملیاتی مردم پایه پنج نصر سپاه امام رضا(ع)  بیان داشت: در اوایل انقلاب هیچ کس فکر نمی‌کرد که مشت در مقابل اهن مقابله کند اما دیدیم که این اتفاق افتاد، زیرا فرهنگ ما برگرفته از فرهنگ سیدالشهداست(ع) است.

وی همچنین افزود: انقلاب ما انقلاب انتقال قدرت از گروهی به گروه دیگر نبود بلکه یک تغییر گفتمانی و ایجاد یک گفتمان جدید در نظام جهانی بود که نه متاثر از غرب و نه وابسته به شرق بود بلکه برگرفته از اسلام و روحیه استقلال طلبی و خودباوری و مقاومت بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر از سخنانش ابراز داشت: مشکلات عدیده‌ای در برجام وجود داشت، اما یکی از بزرگترین آسیب‌های آن این بود که گفتمان ما از مقاومت به سازش تغییر کرد.

وی اضافه کرد: نظام سلطه در مذاکرات و روابط خود با دولت‌ها قواعد را طوری تنظیم می‌کند که هر طوری طرف مقابل در چهارچوب آن قواعد رفتار نماید باز هم شکست خورده و از زمین بازی بیرون می‌اید.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز داشت: بهترین راه برون رفت از مشکلات عدم چشم داشت به نظام سلطه و اتکا به توان داخل می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها