خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: نظام جمهوری اسلامی از عاشورا و فاطمیه الگو گرفته است و امام خمینی(ره) اعتقاد داشتند که این انقلاب زمینه ساز برای ظهور امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۱۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی این انقلاب صرفا برای تغییر چند مدیر در کشور نبود، بلکه تغییرات اساسی جزو اهداف انقلاب اسلامی بود، بنیان‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور عوض شد.

وی ادامه داد: مردم در روز ۲۲ بهمن همچون سال‌های گذشته به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند و انقلاب اسلامی به مردم قدرت، عظمت، عزت و توانمندی داد.

این مرجع تقلید افزود: براساس روایات هر کسی که منفعت بیشتری برای مردم داشته باشد، نزد خداوند محبوب‌تر است، هر خانه‌ای که دستگاه‌های دولتی برای مردم می‌سازند، مردم دعاگوی مدیران و کارمندان دولت خواهند بود.

آیت‌الله نوری همدانی رای مردم را امانت دانست و تصریح کرد: مدیران نباید به شغل خود به عنوان محل کسب درآمد نگاه کنند، بلکه باید نگاه آن‌ها به پست‌های مدیریتی، امانت باشد.

وی ادامه داد: ایران اکنون زیر ذره بین تمام جهان است و مردم برای نظام اسلامی اهمیت دارند، امام خمینی (ره)، مردم ایران را برای پیروزی انقلاب اسلامی آماده کرد.

این مرجع تقلید افزود: خداوند به مدیران برای خدمت به مردم توفیق داده است و هر لحظه از عمر آن‌ها در صورت خدمت به مردم می‌تواند که عبادت باشد.

آیت‌الله نوری همدانی دشمنان را کینه توز دانست و تصریح کرد: مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی علاقه دارند و شاهد بودیم که حتی جلیقه زرد‌های فرانسه گفتند که از حرکت امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی الگو گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر نعمت انقلاب اسلامی را بدانیم و اجازه ندهیم که این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد، نظام جمهوری اسلامی از عاشورا و فاطمیه الگو گرفته است و امام خمینی (ره) اعتقاد داشتند که این انقلاب زمینه ساز برای ظهور امام زمان (عج) است.
ارسال نظرات