فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد:آنان می خواهند خدشه ای بر امت اسلامی و امام بزرگوار و سپاه وارد کنند؛ در صورتی که اگر ادعای مردی دارند به میدان بیایند و رو در رو بجنگند؛ که این مسئله قدرت نیست بلکه ضعفی است که در اربابانشان و عملکردشان است و این تاثیری بر نظام نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۲۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، صبح امروز آیین اجلاسیه بسیج استان کرمان برگزار گردید .

سردار غلامعلی ابوحمزه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدبرانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن  اظهار داشت :  حادثه ترووریستی سیستان و بلوچشتان شب گذشته با هدایت آمریکا یی ها، صیونیست ها، امارات و عربستان برعلیه نیروهایی سپاه انجام داده شد و آنان می خواهند چهل سال انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند؛ آنان بدانند که سپاه تقاص سنگینی از آنان خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد:آنان می خواهند خدشه ای بر امت اسلامی و امام بزرگوار و سپاه وارد کنند؛ در صورتی که اگر ادعای مردی دارند به میدان بیایند و رو در رو بجنگند؛ که این مسئله قدرت نیست بلکه ضعفی است که در اربابانشان و نیروهای عملکردشان است و این تاثیری بر نظام نخواهد داشت.


وی با ابراز امیدواری بر اینکه مسئولان این نظام براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در دهه پنجم انقلاب حرکت کنند؛ حادثه سیستان را مزدورانه و کور از جانب دشمنان و با هدایت آمریکا و دولت های مرتجع منطقه مانند عربستان، امارات و عوامل در داخل کشور پاکستان علیه نیروهای سپاه انجام دانست.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و عوامل داخلی آن مثل معاندین و ضد انقلاب ها به دنبال سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای این انقلاب هستند و در زمینه کوتاه مدت از همه امکانات خود در راستای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور استفاده می کنند و تاکنون موفق به این امر نشدند؛ در زمینه میان مدت به دنبال فشارهای اقتصادی و ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم هستند و در برنامه دراز مدت خود نیز به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه بعضی از مسئولان دقت و توجه به فرمایشات مقام معظم ‌رهبری ندارند زیرا ایشان تأکید کردند اروپایی ها قابل اعتماد نیستند؛ اظهار داشت: اروپا و آمریکا دو روی یک سکه هستند و اروپایی‌ها قدرت عرض اندام ندارند و از آمریکا می‌ترسند، آنها یک هزار میلیارد دلار روابط اقتصادی با آمریکا دارند و این را رها نمی‌کنند به جمهوری اسلامی بچسبند؛ همه برنامه های اروپا بازی دادن و فریب دادن جمهوری اسلامی ایران است لذا مسئولان در مجلس و دولت باید توجه کنند هر چقدر به سمت آن ها برویم به ضرر انقلاب اسلامی است و ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را پایین می آورند.

 


سردار ابوحمزه تأکید کرد: مسئولان نظام ما به دنبال این هستند که مشکل ما با اروپا حل می شود؛ فرانسه ۱۳ هفته است که مردم خود را به خاک و خون می کشند و روشنفکرهای غرب زده ما چرا لال مونی گرفتند و حرفشان این بود فرانسه مهد زندگی دنیوی است؟! فرانسه، اروپا و انگلیس بدون اجازه آمریکا آب نمی خورند و در دراز مدت به دنبال براندازی این نظام هستند.

 


وی بیان داشت: مشکلات اقتصادی به تحریم ها برنمی گردد بلکه  70 درصد آن ها به داخل برمی گردد و  اگر اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و برخورد با مفاسد اقتصادی را اجرایی کرده بودیم با این مشکلات مواجه نبودیم زیرا بسیاری از مشکلات در کشور  با مدیریت جهادی قابل حل هستند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیانیه رهبری برای دهه پنجم انقلاب اسلامی را مربوط به آحاد جامعه دانست که باید ساری و جاری شود و افزود: در استان کرمان ظرفیت و منابع زیادی برای رفع مشکلات وجود دارد اما متأسفانه برخی به شدت به دنبال قدرت و ثروت هستند که باید با آن ها برخود قاطع شود.

 


وی تأکید کرد: هیئت های اندیشه ورز بسیج می تواند با ارائه طرح و ایده در زمینه های مختلف استان کمک کنند و تاکنون سند استان در حوزه های مختلف توسط این هیئت ها تهیه شده که با 85 درصد پیشرفت کار کرده اند و تا پایان سال به 100 درصد می رسد و  قشرهای هیئت اندیشه ورز باید به سمت و سوی کارهای عملیایی و اجرایی پیش بروند.

 

ابوحمزه  به اجرای طرح میز خدمت در بسیج ادارات، طرح بسیج همگام با کشاورز و راه‌ اندازی کلینیک تخصصی در حوزه صنعت به عنوان اقدامات اقشار بسیج در راستای رفع مشکلات مردمی اشاره و تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در قالب سه دهستان و در حدود ۱۰۰ روستا در ریگان و عنبرآباد و شهدا کار می کند.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد:  مجمع بسیج باید به دنبال طرح، برنامه مدون و حل مسائل باشد،  هر جایی که همت کردیم و مدیریت جهادی داشتیم به نتیجه رسیدیم و هرجا که زانوی غم بغل گرفتیم نتیجه ای نداشت.

ارسال نظرات