خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: مردم غیور منطقه شرق شهرستان اصفهان با بصیرت و آگاهی و به واسطه سرشت ایثارگرانه خود، پای انقلاب اسلامی که امسال به چهل سالگی خود رسید.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۴۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام علی(ع)، سرهنگ حسن عجمی در حاشیه همایش حماسه سازان شرق اصفهان که امروز در بیت الحسین شهر هرند برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره هزار شهید این منطقه اظهار کرد: هر شهید برگ زرینی بر خطه ولایت مدار شرق اصفهان افزود و حضور خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران، مصداق ولایتمداری، عزت و دشمن ستیزی مردان شریف این منطقه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) افزود: مردم غیور منطقه شرق شهرستان اصفهان با بصیرت و آگاهی و به واسطه سرشت ایثارگرانه خود، پای انقلاب اسلامی که امسال به چهل سالگی خود رسید، خواهند ماند و لحظه ای اجازه نخواهیم داد که دشمنان نگاه کج به سرزمینمان ایران داشته باشند.

وی مطرح کرد: این از افتخارات مردم شرق اصفهان است که با تقدیم بیش از ۱۰۰۰ شهید و بیش از ۶ هزار رزمنده ،جانباز و آزاده در زمره مناطقی قرار گیرد که باخون خود، پیمان حمایت از انقلاب و ارزش های نظام مقدس اسلامی ایران و تبعیت از اوامر ولی فقیه را بسته اند.

سرهنگ عجمی با اشاره به برگزاری اولین همایش حماسه سازان شرق اصفهان تاکید کرد: هدف اصلی این برنامه، تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و بیعت با شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع وطن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها