بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیاء(ص) شهرستان شاهرود در پیامی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم و به خانواده های شهدا تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۵۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در پیامی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم و به خانواده‌های داغدار این مصیبت را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
روز گذشته تعداد زیادی از سبزپوشان ولایت، این مدافعین همیشگی انقلاب اسلامی و خادمین ملت عزیز ایران زمین، توسط نامردترین، بیچاره‌ترین، ترسوترین و کثیف‌ترین شیاطین روی زمین طی عملیاتی تروریستی و ناجوان مردانه به شهادت رسیدند.
دیروز عزیرانی از سپاه اسلام به شهادت رسیدند که مدت زیادی را برای حفظ و آرامش مرز‌های ایران عزیز دور از خانه وخانواده و وطن خود سپری کرده بودند.
این عملیات تروریستی شکل نگرفت مگر بخاطر عصبانیت وانتقام جوئی از حضور گسترده، پرشور وهمراه با بصیرت مردم غیور مان در راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه و جشن‌های پرشور وهمراه با شعور چهل سالگی انقلاب.
این عملیات کور انجام نشد مگر بخاطر حمایت یکپارچه همه اقشار جامعه از انقلاب، ولایت و آرمان‌های مقدس و ماندگارشان
واین مزدوران بزدل که از ایادی استکبار جهانی بودند باز هم اشتباه کردند، چون با این اقدام کثیف، ملت ما را و خصوصا پاسداران عزیزمان را، در راه مقدس خود که همان دفاع از آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدرمان است مستحکم‌تر و همگی مان را در ادامه حمایت ورهروی از رهبر عزیز‌تر از جانمان استوار‌تر نمودند.
خوش به سعادت شهدای عزیز بهمن ۹۷ که نام ونشان اولین شهدای چهل سالگی انقلاب را در طومار عاشقان وفدائیان دین و شرف وآزادگی به ثبت رساندند.
ما بسیجیان شهر باصفای شاهرود ضمن عرض تبریک و تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و همه پاسداران حریم ولایت، با آرمان‌های انقلاب، شهدا و رهبری شجاع و مقتدرمان بیعت مجدد نموده واعلام می‌داریم که تا آخرین قطره خون مان در راه دفاع از جمهوری اسلامی ایران، مستحکم‌تر وبا انگیزه‌تر از گذشته ایستاده ایم؛ و دشمنان بدانند که ایرانیان ۹۷ پرشور‌تر، شجاع‌تر، بصیر‌تر و انقلابی‌تر از ایرانیان ۵۷ در تمام صحنه‌ها حضور دارند و خواب خوش را از دشمنان ومنافقان ومعاندان داخلی وخارجی خواهند ستاند.
الله اکبر
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر منافق
مرگ بر ضد ولایت فقیه
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷
ارسال نظرات
پر بیننده ها