سرگرد پاسدار محمد مهدی نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در نشست بصیرتی هیئت محبان فاطمه(س) فومن با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی و ضمن بیان تسلیت به جهت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را در سیستان و بلوچستان گفت: سیاست شیلی سازی ایران امروز توسط اتاق فکر استکبار به شدت در کشور دنبال می شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۷۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سرگرد پاسدار محمد مهدی نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در نشست بصیرتی هیئت محبان فاطمه(س) فومن با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی و ضمن بیان تسلیت به جهت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را در سیستان و بلوچستان گفت: وقتی ما راجع به انقلاب اسلامی صحبت می کنیم یکی از بخش های مهمی که باید به آن توجه کرد این است که انقلاب اسلامی حرکتی وعده داده شده است و امام راحل یکی از افرادی است که در تاریخ در مسیر مبارزه حق و باطل قرار گرفتند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: در مسیری که امام راحل شروع کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند حقیقتا مسیری نورانی و وعده داده شده است چرا که خداوند متعال در سوره مائده آیه ۵۴ می فرمایند: "ای کسانی که ایمان آورده اید شما مرتد خواهید شد و به زودی خدا قومی را که بسیار دوست دارد و آنها نیز او را دوست دارند و نسبت به مومنان فروتن و نسبت به کافران مقتدر ند برانگیزد که در راه خدا جهاد کنند" اصحاب می پرسند یا رسول الله این قوم چه کسانی هستند پیامبر متعال می فرمایند از نسل سلمان هستند و امام صادق می فرمایند از شیعیان امیرالمومنین هستند.


وی با اشاره با خدمات بی نظیر امام به اسلام تصریح کرد: یکی از معجزات امام بزرگوار و دستاورد انقلاب اسلامی تربیت نیروی انسانی است و شهدای علمی و شهدای هسته ای یا مدافع حرم از معجزات امام خمینی(ره) هستند.

نیازمند ادامه داد: امروز آن چیزی که ما را در مقابل آسیب های شبکه های اجتماعی، توطئه دشمنان و شرایط بی اخلاقی در جامعه حفظ می کند همین فضای هیئتی و ایجاد ارتباط و محبت با خداست.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان افزود: یک فرد مومن انقلابی علاوه بر اینکه باید در مقابل مومنان دلسوز و متواضع باشد باید در مقابل جریان باطل و کفر محکم ایستادگی نماید.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی سال ۹۶ یکی از شاخص های انقلابی گری را مبارزه برای استقلال کشور می باشد اما امروز استقلال این روزها در مقابل قراردادهای فرانو مانند fatf و یا پالرمو به شدت مورد تایید است و ما باید ایستادگی کنیم.

نیازمند با اشاره به آرمان های انقلاب متذکر شد: یکی از آرمان های انقلابی اسلامی مبارزه با صهیونیست است و شهید تهرانی مقدم به عنوان پدر موشکی ایران بسیار در این زمینه تاکید داشتند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به روایت امیرالمومنین (ع) از پیروزی بزرگ شیعیان در عراق و نابودی صهیونیست ها اظهار کرد: به زعم بنده جمله معروف امام راحل در رابطه با اینکه راه قدس از کربلا می گذرد بی ارتباط با روایات آخرالزمانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ندارد و اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند صهیونیست ها کمتر از ۲۵ سال دیگر از بین می روند با علم و بینش بلند حصرت آقا خبر از تحولات مهمی قبل از ظهور می دهند.

وی در ادامه بیان داشت: امروز اروپاییها توصیه می کنند باید fatf در ایران تصویب شود آن وقت برخی در داخل کشور برای تصویب این لایحه پافشاری و تهدید می کنند جای تامل دارد و متاسفانه برخی عمدتا به دنبال ایجاد دوقطبی های کاذب و جابجا کردن مسایل فرعی و اصلی هستند و باید بسیار دقت کرد.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: سیاست شیلی سازی ایران امروز توسط اتاق فکر استکبار به شدت در کشور دنبال می شود شما ببینید در شیلی وقتی اقای آلنده با حمایت مردم روی کار می آید اجانب کاری کردند نفوذی ها هزینه های زندگی و خدمات را بالا بردند تا جایی که مردم در خیابان ها آمدند گفتند ما دیگر آزادی و استقلال نمی خواهیم و نان می خواهیم و اینجا کودتا شد و با حمایت آمریکاییها نظامیان روی کار آمدند، شما ببینید امروز مدیرانی که خوشان دوتابعیتی هستند و فرزندانشان در اروپا و امریکا حصور دارند و اشرافی زندگی می کنند دغدغه انقلاب و آرمان ها را ندارند و با تفکر لیبرالی و نئولیبرالی این مشکلات اقتصادی را به وجود آورده اند تا مردم را از انقلاب دور کنند اما مردم به روشنی به اینها در یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ دادند و بدانیم دستاورد های بزرگ انقلاب باسختی و زحمت به دست آمده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات