خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری طرح ملی «چهل قلم» با مشارکت بیش از 20 نهاد فرهنگی و اجرایی و تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محدثی از نویسندگان پیشکسوت انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۸۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عطاءالله جباری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  از  قم، با اشاره به برگزاری طرح ملی «چهل قلم» در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و تجلیل از مقام نویسندگان برتر اظهار کرد: در این طرح معرفی نویسندگان برتر و آثار آن‌ها و در نتیجه ترویج فرهنگ مطالعه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت بیش از 20 نهاد فرهنگی و اجرایی در راستای برگزاری طرح ملی «چهل قلم» عنوان کرد: در این طرح، در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از حجت‌الاسلام و المسلمین جواد محدثی، پژوهشگر، شاعر، نویسنده پیشکسوت در حوزه انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: نشست «چهلم قلم» ساعت 10 یکشنبه 28 بهمن در تالار غدیر این اداره‌کل واقع در خیابان ساحلی با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی کتابخانه‌های عمومی استان قم نسبت به چهل سال گذشته به هیچ‌صورت قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: تربیت نویسندگان، شاعران و هنرمندان توانمند در عرصه‌های مختلف یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها